Arno, maat, mede clublid,
Nu je ook onze wegen begint onveilig te maken, daarnaast nog denkt dat een W114 nog in NL zal op de weg komen, onze zwarte medemens zal gelukkig zijn met zijn "nouvelle voiture". P:P
Ik denk persoonlijk dat de polonium 210 al zijn eerste tekenen begint te vertonen, was je al ingeënt tegen Belgotitisch????????????????????????, zeer ernstige ziekte, er zijn veel NLs die er meer besmet worden en die dan rond Antwerpen gaan wonen, het schijnt dat julie Min van Fin er heeeeeeelelemaal niet tevreden mee is.
Arno ik vrees dat we je een BVVT (Belgies Verbod Van Toegang) moeten uitvaardigen. Jij en dat DG, of zoiets in die trent, mogen op last van Albert II, Koning der Belgen, volgens Wet 123456789 dd 14.12.2006, het Belgies grondgebied niet meer betreden gezeten in een leasebak van de firma BMW EN voorzien van fotografische toestanden waarmee rijdend foto's kunnen worden gemaakt.Je kan misschien de W123 eens proberen!!
Dit is dus letterlijk de tekst die ik heden, gelieve recht te staan, ontving van onze ZKH de Koning per fax. Hij zou, nu alle NLers recht staan AUB, (oeps half Friesland staat recht), de volledige tekst doorfaxen naar ZKH Beatrix, dit samen met de uitnodiging voor de borrel voor heel het ontslag nement NL regering, vanzelfsprekend zonder jou DG, wegens de chauffeur.
Gegroep Nederland
Albert II van den Belgiek
Keb een probleem met de Vlamingen die volgen de RTBF willen afskijden van de Walons die keen geld heb
En wat hebben we mazzel dat we nog kunnen plezier maken;)
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans