Jeeeeeemig de peeemig,
Mozeskriebel ik kreeg me toch net een weef man!!!
(oudere jongere van de Kooten en de Bie). Ik las net dat je in een koffieshop werkt vandaar
Dat lost die vorige eigennaar dan toch mooi voor je op?? Is het een particulier of bedrijf of verkoper??
Natuurlijk kan alles eruit gehaald worden, die hele bak zit niet gelast, dat kan er in zijn geheel uit (zie ergens op het forum). Ja dan zal de bekleding wel los moeten. Ja als die man dat allemaal niet wil, dan zal die een goed alternatief moeten toepassen! Roest bij je gasveren, moet je wel even goed aanpakken omdat dit hele vieze en gemene roestplekken kunnen worden (bv naar je dak toe).
Er lopen naar achter volgens mij 2 (l&R)afvoeren, waar deze precies uitkomen?? Het zou heel logies zijn dat ze daar uitkomen, maar voor het zelfde geld lopen ze ergens anders doorheen, en komt het ergens bij de achterwielen naar buiten (denk ik in dit geval ook)Staat misschien op Janbenz1 zijn werkboek cd.
Succes en altijd rustig blijven omdat alles te verhelpen is!! Het hebben van een aude auto heeft zijn charme maar ook zijn tegenslagen!!
gr