MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 01:31

Afwaterings kanaal schuifdak verrot

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Afwaterings kanaal schuifdak verrot

Berichtdoor jacob2 » 13 dec 2006, 18:19

Triest bericht.Na de ontdekking van vocht onder matten van de bijrijderskant even op onderzoek uitgegaan en ontdekte dat het afwaterings kanaal rechtsvoor niet verstopt zat maar dat het gewoon verrot is ik zag na schoonmaken het schuim van de bekleding.
Ik heb de auto nog geen week en nu dit......
Is dit een reele klacht naar de verkoper toe of had ik maar beter moeten kijken???
Is dit als reparatie makkelijk op te lossen?
Hoelang hoort dat ijzerentuutje eigenlijk te zijn en is er redelijk gemakkelijk iets aan te lassen?
Groeten Jacob.
jacob2

Antwoord:Afwaterings kanaal schuifdak verrot

Berichtdoor ambubenz » 16 dec 2006, 13:57

Jacob,

Als je de auto nog geen week hebt, en er is bij de verkoop geen melding gemaakt van lekkage, dan is het volstrekt redelijk om terug te gaan naar de verkoper. Je kunt twee dingen doen: laten rerpareren op kosten verkoper, of de koop terugdraaien. Die keuze ligt goeddeels bij de verkoper. Ik zou in ieder geval terug gaan. Waarschijnlijk zou ik de koop terugdraaien omdat ik geen vertrouwen meer zou hebben in een dergelijke verkoper.

Ambubenz
ambubenz

Antwoord:Afwaterings kanaal schuifdak verrot

Berichtdoor jacob2 » 16 dec 2006, 14:32

Heb de man net gesproken en hij zegt het te gaan oplossen.
Maar volgens mij realiseerd hij zich niet wat de klus met zich mee brengt.
jacob2

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto