Ja ja ja ja........ Hier is de Spion weer,
Geen W123 vandaag maar een W116 450SE Wit uit 1973 op LPG en een W114 280C Groen uit 1972 op LPG
Het is een mooi gezicht om dit zo naast elkaar te zien staan. Waarschijnlijk rijd de Directie van het bedrijf er mee waar ze stonden. Dat is toch veel leuker dan al die andere LEASE bakken.
Wat ik jullie ook niet wil onthouden is, dat ik bij winklecentrum Leidschenhage werd aangesproken door een man die vroeger ook een W123 had gehad, een 200D
De man rijd nu een nieuwe renault Laguna net uit de garantie en hij is dit jaar al €3000,- kwijt aan storingen:woohoo:
Hij zij nog dat heb ik met de Mercedes-Benz W123 nog nooit gehad:blink: , En dat was al weer een oud beestje maar ging gewoon niet stuk:blush:
Ik zij nog tegen die man koop nou nooit meer van die Franse rotzooi. Voor het bedrag waar je tegen woordig een nieuwe auto voor koopt in die klasse, kan je een redelijke W123 kopen en die helemaal nieuw laten maken.
Voordeel 1:
Je rijd mooi, Degelijk, Veilig, Bijzonder en met Alure.
Vordeel 2:
Belasting vrij
Goedkope verzekering
Lage onderhoudskosten ( geen nare electronica en simpele techniek)
Voordeel 3:
Je hebt geen afschrijving meer
Al het geld wat je investeerd in je auto is hij waard. Mocht je hem zat zijn krijg je het er ook wel weer voor terug (mits je 'm goed en met originele onderdelen onderhoud)
VOORBEELD:
Kijk nu eens wat een nieuwe Renault Laguna kost en wat hij na 2 jaar opleverd? (b.v.
www.autoweek.nl)
Voor dat bedrag van de afschrijving kan je een hele mooie W123 rijden:woohoo:
Als je dit nu leest en je hbt een nieuwe auto gekocht ben je toch dood en dood ziek:(
Leve de Mercedes-Benz Oldtimer service, Arno uit de Hofstad(groep)