Beste Leden van de MB W123 club,
Hier: " de Kerst Mis ":cheer:
Ik Arno A. Langendam (250 Petrolgrun) wil de Kerst Mis opdragen aan alle geproduceerde Modellen die Mercedes-Benz heeft gemaakt vele jaren gelden.
Er zijn Mercedes-Benz eigearen geweest die hun auto niet waard zijn geweest waardoor, deze binnen 10 jaar op de schroot zijn beland.
Nu zijn wij de gelukkigen die een exemplaar hebben waar goed tot redelijk voor is gezorgt.
Soms hebben we een exemplaar gekocht die we na reanimatie hebben kunnen redden zoals, mijn 230E en de W126 280SE die ik ook op de intensivcare heb staan.
Met de gedachte bij het merk Mercedes-Benz, waarbij de kerst centraal staat (omdat zij de STER als logo voeren) wil ik deze kerst opdragen aan alle auto's van de Club zodat, wij er goed voor zorgen en deze auto's zoveel mogelijk in oorspronkelijke staat herstellen zoals, ze ooit besteld zijn door de vorige eigenaar:cheer:
Als dit ons streven is hebben we mooie originele auto rondrijden.
Nu en in de Toekomst:cheer:
Doe je Mercedes-Benz niet te kort gebruik originele onderdelen.
Veel duurder is het niet en soms goed koper. Als je zegt lid te zijn van de club krijg je zo ie zo 10% korting.
Beste Leden,
Een zalig kerst feest Arno A. Langendam beter bekend als: 250 Petrolgrun;) <br><br>Bericht gewijzigd door: 250petrolgrun, op: 2006/12/24 18:40