[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
Ik kan wel Janken! : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 01:19

Ik kan wel Janken!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Ik kan wel Janken!

Berichtdoor janbenz1 » 28 dec 2006, 22:49

2e Kerstdag, gezellig weg met Farida en mijn dochter.
Eerst naar Beverwijk, lekker shoarma eten bij Baba, en later op de dag door naar Amsterdam.:P
Parkeren bij de Bijenkorf in de parkeer garage, daar was nog wel plaats.:lol:

Dus met goede moed naar binnen, en zag dat er iemand uit wilde rijden.
Dus met maat 44 op het ho! ijzer getrapt, en rustig wachten tot de man uitrijdt.:whistle:

Opeens rijd de man naast mij, (een Duitser) PLOTKLAPS ACHTERUIT.:ohmy:
Farida slaakt nog een kreet, maar voor ik kon toeteren, BOEM!!!!!!!:blink: :( :pinch: :sick:
Met de hoek van zijn bumper van een Passat 19 TDI, in mijn mooie deur.

Voor ik het wist stond ik naast de auto, ook de duitser komt er bij en, KIJKT EERST NAAR ZIJN AUTO!:sick:
Dan naar die van mij, nou ik ontplof bijna, en roep in mijn vloeiend half Duits, "mijn wagen ist al 30 jhare alt, und do mof fhaarst naar hienter unt bumst gegen mein wagen.":S :pinch:

Hij,"ja das ist shade"

Ik nog roder, ja zaag das wel, hele grote schade":blink:

Mijn dochter zei later, ik dacht die duitser gaat plat!
Zo stond ik daar te hippen, en te springen:blush: , maar wist mezelf weer bij zinnen te brengen, en hebben in alle rust de gegevens uitgewisseld.

Inmiddels een afspraak bij Care geregeld, en daar zullen ze alles weer in oude glorie herstellen.
:laugh:

De 14e kom ik dus wel met een shadeauto!:whistle:
Inmiddels weet ik dus wat het betekend!:cheer:
Als bijlage een foto.:dry:

<br><br>Bericht gewijzigd door: janbenz1, op: 2006/12/28 21:52

janbenz1

Antwoord:Ik kan wel Janken!

Berichtdoor nik » 28 dec 2006, 23:24

Das zeker balen Jan, maar goed gelukkig iedereen heel uit de auto gestapt.
Ik hoop voor je dat ze het een beetje knap herstellen.

Maar oke, toch nog maar een gezellig en goed uiteinde dan maar. En hopelijk geen schade in het nieuwe jaar.

Groeten Nieky Dekker.;)
nik

Berichtdoor Mercedes W123D » 29 dec 2006, 00:01

Hallo Jan dat is zwaar kl...n, maar gelukkig geen gewonden. Als het gerepareerd is ben je het weer vergeten.:whistle:
Jan ik wens je veel rijplezier in 2007 toe. B)

Groet van Pierre oet Echt.
Mercedes W123D

Berichtdoor JohndeWinger » 29 dec 2006, 00:23

Ja das zunde Jan :( wast maar een floep deukie :S

Groeten van John uit het mooie Drentse Zuidwolde

Mercedes Benz: The best or nothing
JohndeWinger
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor benedendijker » 29 dec 2006, 00:30

Hoi Jan,
Ik droom daar s'nachts wel eens van dat er iemand in de zijkant van mijn 123 Benz rijdt.
Het slot van de droom is dat ik van woede en nerveusiteit niet uit mijn gordel kan komen, en als dan eindelijk buiten de auto sta is de dader al weggereden. Kun je begrijpen dat ik op dat moment badend in het zweet wakker schiet, uit het raam kijk en tot mijn grote opluchting de krantenjongen zie wegrijden met zijn brommer.
Als ik dan weer geheel gerustgesteld in slaap val dan droom ik van de beste plaatwerker en autospuiter die in heel Nederland te vinden is. Daarna wakker worden is pas echt leuk.
Veel sterkte en succes met de reparatie, je moet dus eerst dromen van een Duitser die doorrijd en dan van de beste autospuiter, ik weet zeker dat je dan de rest van de dag met een glimlach doorkom.:) ;)

Tot héé houdoe héé

AD Benedendijker:)
benedendijker

Berichtdoor goaitsen » 29 dec 2006, 00:46

Oei Jan da's balen!, vorige week zag ik jou auto nog in volle glorie op de stationsweg staan, bij het busstation.

Ik hoop dat ze bij Care het mooi kunnen repareren zonder kleurverschil. Nog een zalig uiteinde en veel schadevrij rijplezier in 2007!

Groeten Goaitsen (út 'e Rottefalle)
goaitsen

Berichtdoor goaitsen » 29 dec 2006, 00:47

Oei Jan da's balen!, vorige week zag ik jou auto nog in volle glorie op de stationsweg staan, bij het busstation.

Ik hoop dat ze bij Care het mooi kunnen repareren zonder kleurverschil. Nog een zalig uiteinde en veel schadevrij rijplezier in 2007!

Groeten Goaitsen (út 'e Rottefalle)
goaitsen

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 29 dec 2006, 00:53

Jemig Jan,

daar wordt je niet blij van en dat nog wel op het randje van 2006!! Had net je kerst groet gekregen waarop nog niets te zien is! Ach moeten er maar van uit gaan dat het weer tip top er uit komt te zien! Ik heb ook net 2 krassen op de Benz ontdekt, maar gelukkig moet ze nog onder het mes in februar 2007!!

Beste Jan, nu rondrijden in je W123 is lang zo leuk niet omdat je nu beoordeeld wordt:
"daar heb je weer zo'n iemand die goedkoop wil rijden" ha,ha!
Dat denk ik vaak als ik van die roest barrels zie rondrijden, waar ik plaats vervangende schaamte voor voel!

Gr Jeroen
JerommekeOhjajoh

Berichtdoor 250petrolgrun » 29 dec 2006, 01:02

Ja de Spion hier,

Zal ik is ff Infiltreren in die Moffe bende.
Krijgt die Duitser van mij een EXTREEMRECHTSE.

O'O'Den Haag...........Die autobanden rookte fijn.

HAAGSCH KARTIERTJE,... HAAGSCH KWARTIERTJE, HAAGSCH KWARTIERTJE:evil:

Leve het oude Stadion, De Hooligan van Den Haag....

250petrolgrun

Berichtdoor MarceldB » 29 dec 2006, 01:24

Das vervelend, Jan. Gaat je mooie W123.
Hopelijk valt de schadeafhandeling mee.

Anders kan je een gelijke deuk maken in de deur aan de andere kant, zodat de auto weer symmetrisch is. :P
MarceldB

Berichtdoor MajikSimon » 29 dec 2006, 02:32

Gelukkig valt het wel erg mee

het is natuurlijk nog steeds niet leuk, maar het gelukkig lijkt de schade beperkt tot 1 deur

Toch lijkt het met een andere deur of deze uitdeuken klaar, wel spuiten etc ...als je het zelf zou moeten doen...ik denk zo want ik heb alleen WA, en mensen die bij mij schade maken zijn tot nu toe altijd snel weg.

Vorige week, net naar een autowinkel geweest, kom terug lopen, zie een meisje vlak voor mijn auto met haar remkabels van de fiets rommelen met een stel jongens.Stap in wil wegrijden, en ik zie hee mijn spiegel ligt er half af. Ik stap weer uit...iedereen stuift weg... ik kijk: diepe krassen en deuk in zijscherm. Het was donker dus je zag het niet meteen.

zo gaat dat hier. je hebt mazzel met zo'n eerlijke duitser.Beter dan huichelachtige kutnederlanders.

:laugh:

desalniettemin klote voor je..
Succes<br><br>Bericht gewijzigd door: majiksimon, op: 2006/12/29 01:34
MajikSimon

Berichtdoor janbenz1 » 29 dec 2006, 17:51

Bedankt voor jullie steunbetuigingen, ik kan het oude jaar weer met een positief gevoel afsluiten.:kiss:

Gelukkig heb ik een allrisk verzekering bij de Unive, zij hebben de papieren ingevuld, en gelijk kontakt met Care opgenomen.
Ik kon daar gelijk naar toe, ze hebben alles opgenomen, en 15 Januari kan ik daar terecht.
Ze zullen eerst proberen om een nieuwe deur te bemachtigen, als dit niet lukt gaan ze hem uitdeuken.
Een roestvrijere deur dan deze vind je niet, op de sloop zijn ze allemaal verroest.
Dus besteden we hier gewoon meer aandacht aan werd me verteld.;)

Ze vonden het geweldig om een auto van 30 jaar te mogen repareren.
Is weer eens wat anders dan die leasebakken, en een mooi project.

Dus ik heb er wel vertrouwen in.
Ik kreeg zelfs nog een mountanbike kado, omdat ik geen vervangend vervoer hoefde.
Kan ik me in het bos afreageren, dus Arno, laat die extreem rechtse maar, ik fiets m'n frustraties wel weg.:laugh: :laugh:

Marjiksimon, wat een rotstreken zijn dat zeg.
Dan zou je zeker er boven op springen, maar je kunt natuurlijk nooit iets bewijzen.
Ik geloof best dat je dan tot wanhoop wordt gedreven.

Ik wil jullie allemaal een heel goed uiteinde en een nog veel beter 2007 toewensen, ook namens mijn vrouw.

Doe voorzichtig met het vuurwerk, en doe je auto even een hoesje om!(tip van klazien ut zalk:silly: )

Freunlike groetnis fan Jan en Farida, Út Drachten. ;)<br><br>Bericht gewijzigd door: janbenz1, op: 2006/12/29 16:52
janbenz1

Berichtdoor benedendijker » 30 dec 2006, 00:29

Hé Jan,
Ik heb ook twee kleine deukjes een in het linker portier en een precies op de rand van de motorkap.
Wil jij tegen de mensen van "Care"vertellen dat ik ook geen vervangend vervoer hoef, en die fiets kom ik later wel ophalen of wellicht kun jij hem meebrengen naar de Nieuwjaarsborrel.

Alvast mijn dank.

Tot Héé houdoe héé:)
AD (Benedendijker)B)
benedendijker

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto