Beste spion etc....
Wij van de hondjes op de hoedenplankgroep zijn ten zeerste ontstemd over de vergelijking van het edele dier met de opgestoken middenvinger. Gezien we allemaal dierenliefhebbers zijn en bij mijn weten enkel een groep vormen zonder vrouwen, kwestie van een beetje rust te hebben op tijd en stond, willen dan ook nooit worden vergeleken met een opgestoken vinger, we hebben er niets aan en het is een hond of niets, we hebben aan die vinger niets, nul, noegabollen. Die vinger staat bovendien niet op een hoedenplank, maar hangt aan de achterruit, metten zugnaptje. Tis fake, namaak, goekope chinese brol, rotsooi dus, een spionnefoto onwaardig
We eisen dan ook van de schrijver van het vorige artikel in onze "lekker plezier maken parkeerplaatskrant" de volle en directe ............ff glaasje wisky, verlonskuldigingennen, en de bewofte da die da noooooooit meeel doe;)
de Hondjes op de Hoedenplankgloep
Gelukkig stond er nog een Bens op die foto, want anders!!!!!!!!
Zou die baas eigenlijk nog veilig zitten bij die CIA hooligan achter in die beemer, ik denk dat hij de hele dag de billen dichtknijpt van de schrik, "Hij is weer aan het fotograferen, verdorie weer een achtervolging", ik wil een chauffeur:laugh:
Greetzz
En we werken bij ieder antwoord verder aan een rekord,
Die engelse bierfabriekant is verwittigd, we komen in zijn boekske als het zo doorgaat
En zeg tegen Bea dat Albert deftig in de problemen zit met zijn zoontje, ja die......de verspilprins<br><br>Bericht gewijzigd door: Hans230ce, op: 2007/01/05 23:52
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans