Eindelijk is het zover, ik mag mezelf een echte Hagenees noemen!
Het heeft even geduurt, maar na een hoop zwoegen is het dan voor elkaar. Samen met mijn vriendin een leuk appartementje gevonden in de buurt van het Zuiderpark in Den Haag. Gister naar het Stadshuis geweest en officieel ingeschreven in deze stad.
Dat betekend dat ik Friesland achter me heb gelaten, en daarmee ook het heerlijke rustige rijgenot op de Friese wegen, want dat is hier in het westen van het land wel iets anders zeg... Een vriend van mij (een ras-Fries) die mij heeft helpen verhuizen, was zelfs zo van slag dat hij spontaan verkeerd was gereden, (terwijl hij praktisch achter mij aanreed) en de weg pas na 1,5 uur had teruggevonden...maar ja hij had dan ook nog nooit een 5 baans snelweg gezien:unsure:
Een hoop voordelen in deze stad, winkels op zondag open, met de tram van de ene naar de andere kant van de stad.. best praktisch!
Maar zoals een bekend gezegde verteld: `Elk nadeel hep z´n voordeel´, geld voor mij het omgekeerde: `Elk voordeel hep z´n nadeel´. Aangezien we namelijk in een buurt zitten waar er netjes gezegd veel `gespuis´ rondbanjerd, heb ik besloten om het niet af te wachten, en mijn W123 gestald bij mijn ouders, veilig op het platteland op de Veluwe. Dat betekend dus in ieder geval een jaar lang (duur van mijn stage) niet meer kunnen genieten van het rijgenot van mijn trouwe vierwieler.
Het zal allemaal even wennen worden, maar ach, oude liefde roest niet! Bovendien zal ik nu eindelijk eens ECHT zin hebben om naar mijn ouders toe te gaan
Mvg Gijs
P.S. door mijn verhuizing ben ik hier niet vaak meer geweest, dus misschien een beetje laat maar nog voor iedereen: DE BESTE WENSEN VOOR 2007!!!!!!