Hallo luitjes,
De mede Amsterdammers binnen de club hebben er vast ook vaak last van, waar de Benz te parkeren? 's Avonds na 1900 is het rondjes rijden tot er iemand weggaat. Zo ook mijn vriendin op 1 Januari 's avonds. Na 20 minuten zoeken vond ze een plaatsje twee straten verderop. Omdat ik de afgelopen twee weken op zee was, en mijn vriendin op fietsafstand werkt, heeft de Benz daar lekker een weekje stil gestaan. Afgelopen zaterdag wilde mijn vriendin de auto pakken, is de accu leeg maar verder nog niets aan de hand. Vandaag kwam ik thuis en ben ik meteen even gaan kijken wat er aan de hand was met de Benz, zie ik dat:
Vandalen mijn beide spiegels van de auto getrapt hebben!!!
En niet dat ze dan naast je auto liggen, maar ze zijn gewoon verdwenen. Als het niet zo lomp gesloopt was zou je bijna denken dat ze gejat zijn!
Met die accu komt het wel goed, ik heb hem bij de ACL (zusje van de ANWB) in Luxemburg gekocht met twee jaar garantie, de ANWB is mijn geld terug aan het regelen.
Met die spiegels wat minder. Wie o wie kan mij helpen aan een paar nieuwe spiegels? Of weet waar ik ze vandaan kan halen? Zo kan ik niet echt de weg op.
Alvast bedankt
Reinout