Tot nu toe heb het afgelopen jaar naar de muziek van de 3 liter vijfcilinder geluisterd, zowel in Nederland als op reis. Over kronkelweggetjes, op snelwegen, door de bergen, over terrein, de motor zoemt en zingt, bij lage snelheden met het raampje open en luisteren naar het prachtige geluid van de onverwoestbare locomotief motor, heerlijk.
Het blijft als muziek in de oren klinken, alleen als je erg veel rijdt is het natuurlijk heerlijk om muziek te luisteren, zo is een goed voornemen van mij dan ook om in 2007 maar eens in een installatie aan te schaffen. Dat moet een speler zijn met een ingang voor mijn Ipod, die ik dan eventueel via de installatie kan bedienen, als zoiets al bestaat overigens (los dus).
Er moeten ook zeer goede speakers in komen, ik wil een loei van een installatie hebben, dat heb ik wel verdiend (vind ik
Dus proberen om voor in de originele gaten de speakers te krijgen en eventueel een bandpass behuizing en versterker achterin.
Ik denk dat ik het professioneel in wil laten bouwen,
dan moet het in een keer goed zijn.
Wat ik zal luisteren zijn weer audioboeken (doe ik nu met oortelefoontje en mp3 speler) en natuurlijk goede 60s 70s rock (Rolling Stones, Creedence Clearwater Revival, Led Zeppelin, The Animal, Stranglers, Bob Dylan, Moody blues etc. etc.), maar ook goa trance (Infected Mushroom, MFG, Astral Projection, GMS), New age (Enya, David Arkenstone, Craig Armstrong), Filmmuziek (Hans Zimmer, Ennio Morricone, Michael Nyman, Philip Glass) arabische muziek, metal (Metallica, Obituary (Death Metal), Iron Maiden, Slayer), Relaxed (Moby, Air) en zo ook nog veel meer verscheidene bands.
Zo, heel verhaal, maar dan heb je ook wat
W123 groet,
Jurgen