[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead sorry moet even een plaatje hebben : Van alles en nog wat....
Ivo zit in Amerika en volgens mij heeft hij ereen gekocht en gaat morgen in de container waarna ,als alles mee zit de auto eind maart in Nederland is ga dan is kijken mischien is het iets
grts Wil
ps Ik kom een keer langs bij je<br><br>Bericht gewijzigd door: wil240td, op: 2007/01/11 22:10
Ivo is 22 januari weer terug en wat ik weet is dat er zeker 7 auto's komen in maart.Nou voordat alle papieren enz in orde zijn gaat al een tijd overheen en de boot zou 6 weken onderweg zijn dus tel maar uit