Ik typ even iets over uit de olving. Gaat over de 4-bak.
Trap de parkeerrem in, krik voorzijde auto op en set er steunen onder.
trek de klemmen eraf en maak de stangen aan de onderzijde van de vloerschakeling los (dat zijn denk ik de klemmen waarmee de ogen van de stangen direct onder de pook mee vastzitten / lode)).
Blokkeer de schakelhefbomen in de vrijloopstand door een pen met een diameter van 6 mm door de hiervoor bestemde gaten (van de tussenhefbomen direct onder de pook / lode) te steken.
Zet de schakelhefbomen in de vrijloopstand en controleer of de maten overeenkomen met de afmetingen die in figuur xxxx worden gegeven. Wijzig de hefbomposities op de spiebanen (dit zijn de hefbomen die aan de bak zitten / lode indien nodig.
stel de lengten van de schakelstangen zodanig in dat ze gemakkelijk en zonder wringen in de hefbomen kunnen worden gestoken en monteer vervolgens de klemmen.
verwijder de blokkeerpen en laat de auto op de grond zakken.
Het is overigens de olving voor de 250 en 280 modellen maar ik hoop dat de experts kunnen bevestigen wat ik denk en dat is dat het voor de afstelling niets uitmaakt.
Ik post ook nog een fototje van de afbeelding die ik hier xxxx noem. Met de afmetingen.
Bericht gewijzigd door: Lode, op: 2007/01/10 20:32<br><br>Bericht gewijzigd door: Lode, op: 2007/01/10 20:33