[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
vacuumslangetjes : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 22:24

vacuumslangetjes

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

vacuumslangetjes

Berichtdoor hhavrilla » 22 jan 2007, 14:11

Hallo MB vrienden
mijn Benz 2oo benzine liep in zijn vrij niet helemaal goed,(iets te hoge of iets te lage toeren)so afwisselend.Wou hem wegbrengen voor inspectie.Nog net op tijd heb ik te horen gekreegen via een ouwe monteur, dat dit soort verschijnselen vaak aan de vacuümslangetjes te wijten zijn.Heb ff in het weekeinde alle vacuümslangen verwisseld (eentje was zichtbar tod)de rest ging achteraf gezien heel makelijk van de plek eraf.De nieuwen slangetjes gaan heel strak.Een de motor draait als en zonnetje. Zo kan je zien dat niet alles wat goed lijkt te zijn ook daadwerkelijk goed is.
I'm happy, kleine moeite groot effect.
Groeten René
hhavrilla

Antwoord:vacuumslangetjes

Berichtdoor Wiebren240D » 22 jan 2007, 19:40

Hallo Rene

zo is het maar net ik zeg ook altijd als je een oude auto koopt laat of doe het zelf goed naar alle slangen kijken en bij twijfel gewoon vervangen.

vooral de water slangen die dingen gaan altijd stuk als het niet uit komt en de diesel en benzine slangen ook ik doe zelf altijd adviseren gewoon de heel boel vervangen want er loopt altijd vloeistof door.

en een slang heeft ook niet het eeuwige leven hoor

groeten Wiebren240d
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek