Soms maken concurerende Groepen toch wel leuke opmerkingen. In dit geval Motormongool.
Hij is niet erg gek van honden, maar vind Spike een ontzettend gaaf beestje.
Hij stelde zelfs voor om hem ook lid van deze club te maken. (Is dan uiteraard gelijk voorzitter van de enige échte honden-op-de-hoedenplank-groep )
Maar zover zal het niet komen. Helaas moet ik afstand van hem gaan doen.
Hij is nu al zo'n 9 uur [per dag alleen. daarbij komt dat ik de laatste tijd ook in de weekenden behoorlijk druk (en laat) ben. Dat kan ik hem niet aandoen.
Ondanks dat het mij ook erg veel spijt, ben ik naarstig op zoek naar een goede nieuwe baas.
Ik ben heel specifiek op zoek naar iemand (of een stel) die niet werkt, of hooguit een dagdeel. Mogelijk heb ik die zelfs gevonden ook. Het betreft een stel van 60+63 uit Bilthoven. Groene gemeenste, lekker rsutig. Hebben eerder een jack gehad die 16 werd. De mensen hebben een tuin, werken niet meer en gaan ook niet naar het buitenland op vakantie.
Deze heer komt op mij heel erg goed over, maar het belangrijkste is hoe Spike zelf op hun gaat reageren. Morgelijk komen ze a.s. weekend kennis maken.
Ik neem de mensen dan mee naar buiten en laat zien hoe Spike zich gedraagt en wat de commando's zijn waarop hij reageerd. Daarna mogen ze even naar Scheveningen om hem op het strand 'uit te proberen'
Mochten jullie nog iemand weten, laat het mij weten. Spike hoeft zeker niet 'morgen' weg, dus ik neem ruim de tijd. Voor de hele beschrijving van Spike, zie attachemnt.