De radio, de kachel, 3 van de 4 elektrische ramen werkten allemaal wel... En dan nog iets... bij een snelheid boven de 100 trilde het stuur vreselijk. Ik heb ze dus vriendelijk verteld dat ik van een auto van die prijs op zijn minst verwachtte dattie fatsoenlijk liep. Waren ze met mij eens gelukkig, en ze balanceren de banden ook nog eens uit
Er zijn wat slangetjes vervangen want door lekke slangetjes kan teveel lucht in het systeem komen? Gloeispiralen waren goed, maar er bleek veel vuil in de tank te zitten. Die schoonmaken maakten nog niet zoveel uit maar er werd tegen mij gezegd 'mevrouw wij verstaan ons vak, het zijn de verstuivers niet'. Gister besloten ze de verstuivers er toch maar uit te vissen want het schoonmaken hielp dus niet, en ja hoor, er bleek een verstuiver stuk te zijn. Kilometerteller kunnen ze niets aan doen, dus ik neem heel graag het aanbod van Paul Snip aan van de teller. Tankmeter zouden ze ook nog naar kijken. Kijk, de auto heb ik misschien gekocht zonder garantie, maar hij moet fatsoenlijk lopen en niet op weg naar huis al kuren hebben... En mochten ze over geld beginnen, dan explodeer ik !!! Verdorie woon in Friesland, bovenin, wat een drama om thuis te komen met de bus uit Leek, en ik moet dr ook weer heen !!! Ik hoop morgen, er moest voor de verstuiver een onderdeeltje gehaald worden dat morgen er is. Vervolg volgt...