[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
aandrijfas : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 00:30

aandrijfas

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Antwoord:aandrijfas

Berichtdoor Wiebren240D » 23 jan 2007, 18:38

Hallo superw123

zie je wel jij hebt een 6 cylinder ik dacht het net even hier op de syte na gekeken.

maar die as die daar in Denhelder lag was echt voor een 4 cylinder ik had het kunnen weeten maar toch maar heen gereden om te kijken een uurtje hen en ook weer een uurtje terug maar 1 ding de koffie was gratis en het praatje was gezellig.

en weer een ervaring rijker

maar nog geen tussen as komt er heus wel ik kijk wel om mij heen morgen is er weer een dag

groeten Wiebren240d
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Roger » 23 jan 2007, 19:22

O jee das niet zo mooi.

Maar ja zal wel goedkomen toch ?
Roger

Berichtdoor superW123 » 23 jan 2007, 22:15

ik voel mij wel zeer vereerd ,dat je al die moeite voor mij neemt om een as te zoeken wiebren, balen dat dit ook niet de goeie is, snap het verschil alleen niet tussen een 4 cylinder coupé en een 6 cylinder, is die nog korter dan ?
superW123

Berichtdoor Wiebren240D » 23 jan 2007, 22:31

Hallo superw123

ja een 6 cylindermoter is langer dan een 4 cylinder zit nogal wat verchil in hoor 2 cylinders extra die zitten wel onder de moterkap en een automaatbak er achter is ook langer dan een gewone versnellings bak

wij zijn van morgen druk aan het meeten geweest hoor denk er maar om

groeten wiebren240d
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor superW123 » 23 jan 2007, 22:51

ok, weer iets om rekening mee te houden, pff moeilijke auto, zo,n 123.
superW123

Berichtdoor Rob Holewijn » 25 jan 2007, 23:52

Waarom zou je nu het risico nemen om een gebruikte as te gebruiken die misschien 50 euro kost, en waarvan je niet weet of i ooit uit elkaar is geweest. Als dat nl. het geval is geweest, en hij is niet op de zelfde manier in elkaar gezet, is ook die uit balance.
Voor 75 euro ben je klaar en weet je ook zeker dat hij past.
Voor het geld dat Wieb naar Den Helder is gereden had hij ook bijna naar Veendam kunnen gaan.<br><br>Bericht gewijzigd door: Rob holewijn, op: 2007/01/25 22:54
Rob Holewijn

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto