Beste Mensen,
Ik wil even reageren op de vraag over de einstand van de actie Clini clowns.
Het is zo dat ik met Jurgen op de Nieuwjaarsborrel daarover gesproken heb en aan Jurgen beloofd heb dat ik met Harrie Puitte contact op zou nemen over een datum te plannen om het geld te overhandigen.
Ook had ik met Harrie al in een eerder stadium gesproken om een datum te prikken,zijn antwoord was heel verklaarbaar ik kan niet in Jurgen zijn agenda kijken.
Nu ben ik door omstandigheden een dag of tien uit de lucht geweest voor wat betreft de 123 site.
Dus hier treft Harrie geen blaam denk ik maar ligt de schuld bij mij omdat ik dat heb laten liggen terwijl ik dat met een telfoontje had kunnen oplossen denk ik.
Ik ga er morgenochtend gelijk werk van maken en beloof jullie(doneurs en andere dat deze week helderheid zal worden verschaft)
Ik vind het erg vervelend dat het is blijven liggen over het exacte eindbedrag kan ik ook nu ook geen enkele toezegging doen omdat ik niet precies weet hoeveel er is opgehaald, ook dat zal ik aan Harrie vragen om dit op deze site te plaatsen.
Jurgen heeft mij wel verteld wat er is opgehaald maar Harrie weet dat exact tot op de € cent nauwkeurig.
Hopende jullie snel te kunnen informeren over hoe en waar deze actie zal worden afgerond.
Ad(Benedendijker)
Tot hééhoudoe héé