ik had me voorgenomen om nog niet over mijn ervaringen met het gasbedrijf te schrijven, waar ik mijn auto ondergebracht. Toch heb ik me bedacht omdat ik vandaag (met verbijstering) weer een gebrek heb moeten konstateren!
Het bedrijf heb ik in vorig topic benoemd:
viewtopic.php?f=14&t=1691&p=1685&hilit=kosten+LPG+installatie
Het verhaal:
Dag één de afspraak, waar ik door de balimedewerkster de sleutels krijg van een spinternieuwe V8 4 wieldrive! Als ik verbaasd reageer en haar 3 X moeten uitleg dat ik niet een auto kom halen, maar 1 wil brengen, begon er een lampje bij haar te branden! Vervolgens ben ik meneer X en moet weer uitleggen, dat ik die meneer niet ben en een afspraak heb voor mijn Mercedes 230TE? Oei foutje in de planning meneer! De auto zou vrijdag klaar zijn, maar dat wordt nu zaterdag.
Zaterdag werd maandag en maandag werd dinsdag en uiteindelijk haal ik haar woensdag op, nadat ik zelf 2keer heb gebeld! Daar aangekomen zie ik tot mijn grote schrik dat ze de vuldop recht onder de tank hebben geplaatst ipv achter onder de bumper naast achteruit rijlicht. Ook hebben ze een kleinere tankgeplaatst zonder overleg.
Reactie van die man, ach het zit toch nu ook onder de bumper?? Hoe verneuk je een auto??
Ik ben pissig geworden en mijn gal er netjes uitgegooid! De eigennaar lijkt niet echt onder de indruk, maar biedt me later wel een flashube systeem aan! Ook zal de vulopening worden verplaatst in maart 2007 rijdens keuring. Teleurgesteld ga ik naar huis. Al rijdende en in Groningen aangekomen viel me op dat de temp hoger was dan op benzine. Normaal rond 80c en nu rond 90c bij stilstaan stoplichten en rijdend weer 80c.
Verder houdt de auto erg in als ik snel wil optrekken, paar seconden wat schokkend naar iets hoger toerental en dan pakt het goed op! Maar in de volgende versnelling gebeurd het zelfde weer! Als ik rustig rij geen probleem!
Het starten 's ochtends of zelfs als ze warm is, wil niet in éénkeer. Moet dus 2 of vaker!
Vandaag weer gereden, moest even naar de Lidl om die ratelsleutels te kopen:cheer: . Veel stukje van 60 en 50km en de temp steeg al snel rond de 90c. toen 100c en later zelfs 110c
Verdikke, snel naar huis en op onderzoek uit! Termostaat slaat open en de koel fentilator slaat netjes aan, maar houdt niet meer op omdat de temp op 110 blijft hangen.
Moet het koelwater zijn, dus dop voorzichtig los en damp ontsnappen laten. Tot mijn schrik zit er niets in de radiator! Dus alles gecontroleerd op lekkerij, maar niets te vinden! Ineens gaat er een lampje branden omdat de verdamper ook watergekoeld is, hebben die gasten een aftaking gemaakt! Dus ze hebben er koelvloeistof uit laten lopen, maar NIET meer bijgevuld! Erg slordig allemaal er moest 2 liter bijgevuld.
Het is dus tot nu aan toe geen succes story dus wees gewaarschuwd!! Wordt vervolgd!
Zo ik zie deze topic als therapie, het schijnt als je er over praat het beter met je gaat!;)
Sommige onder ons denken vast weer: het hij weer wat te zeuren

Gr
Johannes de Zeikerd(d) uit Friesland