Er zit een scheur in de bekleding van het zitgedeelte, maar volgens mij is het spul daaronder verkruimeld ofzo, zo voelt het tenminste als ik onder de stoelzitting tast, ik zit heel laag en achterin de stoel zak je heel ver weg. De andere stoelen zijn wel mooi en zien er goed uit. Misschien van dat spul eronder stoppen zoals dat ergens op het forum staat?
Heb inmiddels uitgevonden hoe de airco werkt, hij doet het goed dus. Als ik de airco on doe en ik zet hem op high dan blaast ie harder. Duurt alleen wat langer voordat hij warm wordt dan bij de vorige Mers. En je kunt geen lucht specifiek langs de ramen laten gaan volgens mij.
Om die antenne maak ik me ook niet zo druk hoor, wist eerst niet eens waar het knopje voor was
De radio pakt Arrow Jazz FM goed en ik moet zeggen dat dat best lekkere muziek is. En anders gooi ik er een CD in. Heb de radio uit de andere Mers ook nog, dus als ik er genoeg van krijg kan ik altijd nog wisselen. Het is geen originele oude radio trouwens, want hij heeft een CD speler, maar het is wel Amerikaans.