He Jongens,
De hele dag geen tijd gehad voor het forum, dus nu maar even iedereen beantwoorden.
Arno, bedankt voor het warme welkom en de geslaagde annexatie.
Marcel en John. Inderdaad, de kids zijn er niet weg te slaan. Vandaag al wel door een bezorgde mevrouw aangesproken: "Volgens mij mag dat niet". Het is indeaad niet de veiligste plek, zo in de achterbak. Ik moet er niet aan denken dat iemand achter je te laat remt. Aan de andere kant is het een uitkomst als de halve kleuteklas mee moet
.
Arno, bedankt, ik laat me graag spotten!
John, gezegde uit de autohandel: "Met een witte blijf je zitten". Ik zou er nooit aan denken om bij een moderne auto een witte te kopen. NOOIT. Maar bij een T is dat zooo mooi. Maar een witte auto is en blijft een koets voor feesten en partijen. Vandaar de naam Trouwkoets.
Andre, je weet je bent van harte welkom.
Jochem, hij komt uit Stadskanaal. Eerst nog even langs geweest bij familie in Veelerveen, dus pas in het donker naar huis gereden. Nou, dan mis je die dashboardverlichting wel hoor! Wat een tocht, pfff.
Er schijnt ook vanacht bij ons om de hoek een evacuatie te zijn geweest i.v.m. een gaslek. Niets van gemerkt!
Kleur is 737 (classicwhite), stof idd 031. Knap dat je dat kan zien van een foto van 20 pixels! Baalde overigens wel over je opmerking van de matte voetjes. Ben ook direct gaan kijken, maar wat je ziet is het effect van de flits. Op het dak zie je ook zoiets, en de ringen op de zijkant zijn van de banden van 2 fietsen die ernaast staan.
Ik heb overigens ook geen tijd om aan triviale zaken zolas matte voetjes na te denken, want de auto heeft wel een paar klussen:
[*]Een lekke uitlaat. Omdat deze auto een nageleverde kat heeft (Duitsland) ben ik aan het uitzoeken of een standaard 'Auspuff' kan worden gebruikt of niet
[*]Deurvanger van de deur RA is versleten, waardoor de deur na geheel openen niet meer dicht wil. Als iemand hier ervaring mee heeft dan hoor ik dat graag (ik heb nog niet gezocht naar info over dit onderwerp)
[*]Dashboardverlichting. Geen enkel lampje doet het, zekering 1 is goed. Iemand een suggestie waar ik het dashboard open moet maken?
[*]Centrale deurvergrendeling doet het niet. Ik neem aan dat ik bij het oplossen hiervan linksvoor moet beginnen
Groet, Caspar