Hi Momo en Goofy, ik moet eerst zeggen dat ik geen medewerker van MB ben geweest, ik heb bij een ander duits bedrijf gewerkt namelijk Siemens.
Ook moet ik zeggen dat ik nog steeds lid ben van de W114/W115 club, wil ik ook graag zo houden, daarom hou ik mijn W115 200 benzine ook angstvallig in mijn collectie
Misschien moet je af en toe ook wel eens critisch kijken hoor naar je lidmaatschap van diverse clubs, en je afvragen of je er nog wel wat mee doet, of er wat voor kan betekenen natuurlijk.
Over die onderdelen dag, die hou ik aan het einde van de grote vacantie, of net er na, ik weet de datum niet meer uit mijn hoofd, maar het was in september.
Utrecht/Nieuwegein is lekker centraal, en ik heb de mc Donalds weer bereid gevonden om de parkeerplaats beschikbaar te stellen.
Maaaaaar,,,, ik heb ook een aanbod van een sympathisant gekregen om de onderdelendag op hun clubterrein te laten plaatsvinden.
Dit is ook in Nieuwegein, vlak bij die mac, en is een autohobbyclub van de tpg post als ik het goed zeg.
Ik zal als het wat concreter wordt nog wel vroegtijdig genoeg naar voren brengen
Wel hanteer ik dat het niet bedoeld is voor handelaren, het is van de ene hobbyist voor/naar de andere hobbyist.
En natuurlijk kon er op die dag ook weer behoorlijk wat afgekletst worden en ervaringen uitgewisseld.
Ook hebben we deze dag altijd goed weer
U hoort dus nog
Groet, Henk Lith.