Gister had het gevroren. Ik zou de auto starten, maar het gloeilampje brandde helemaal niet. Met wat gas bijgeven kreeg ik de auto toen wel aan de praat. Toen ik 's middags op het werk weer weg moest was hij koud, maar gloeide het lampje wel weer gewoon. Met warme motor (toen ik daarna bij een winkel wegreed) gloeide hij superkort.
Vanochtend zelfde verhaal. Gloeilampje gloeide niet dus met gas bijgeven proberen te starten. Lukte niet, met een paar keer starten was de accu ook bijna leeg. Startkabel erbij, hielp niet, kreeg hem gewoon niet aan de praat. Smeltzekering zoals bij het andere 200D topic is niet doorgebrand. Hij maakt gewoon de normale startgeluiden.
Mijn garage dacht dat het misschien een relais was omdat voor het herstellen van de verstuivers de gloeilamp bleef branden, maar misschien wilde ik toen ook wel te snel, want ik heb gemerkt dat zodra het kouder wordt je veel langer moet gloeien, alleen nu gloeit ie dus helemaal niet kennelijk, want het lampje brandt niet !!!
Er was te zien dat ze vorige week 1 gloeispiraal hebben vernieuwd. Hellup, wat kan dit nou weer zijn ??? De auto staat dus nu nog steeds achter huis en ik heb weer eens de leenauto van mijn garage mee.