door ikkeweer » 09 feb 2007, 21:07
Dat is nou zo leuk van dit forum, dat iedereen bereid is te helpen !!! Alles is nu gelukkig opgelost, gister heb ik een leenauto meegekregen, vanmorgen heeft mijn garagemeneer de auto bij mij thuis opgehaald, gister heeft hij de gloeiers besteld en als alles meezit worden die er morgen ingezet. Jammer hoor, dat ze bij Hofman niet alle gloeiers vervangen hebben, zoals dat normaal gaat. Het waren allemaal oude gloeiers, dus waarom maar 1 vervangen? Je kon dr zowat op gaan staan te wachten dat nog meer het begaven. Dat vind ik zo fantastisch aan mijn garagemeneer: in het verleden heb ik allerlei soorten auto's van hem gekocht, in het begin auto's van 400 gulden enzo. Die dingen reden altijd en als er wat was dan werd dat gewoon opgelost en bijna altijd dezelfde dag nog, zodat ik nooit problemen had met naar het werk gaan. En voor ik de auto meekreeg, hoe goedkoop hij ook was, had hij een beurt gehad en was alles nagekeken. Had eerlijk gezegd verwacht dat zo'n groot bedrijf misschien het nog beter zou doen, helemaal voor een auto die best veel heeft gekost, maar jullie zien het... Leve mijn garagemeneer !!!