Waar ik een leuke herrinering aan heb is ons prominent lid AD Wassenaar beter bekend als: BENEDENDIJKER.
Wij proberen tussen alle serieuse berichten door er ook wat humor er in te brengen en de boel een beetje op te naaien.
Een goed excuus om ons LID Benedendijker eens op te bellen en te vragen of hij het leuk vond als ik langs zou komen voor een kopje koffie en wat Benz-Praat.
Na een Entousiaste ja ben ik gister vertrokken naar de Benedendijk in het altijd gezellige Noord-Brabant.
Tatatataa naar de SHELL 1,Flacon loodvervanger 50 Liter V-Power benzine 1,liter minerale olie 15W/40
een wasje en stofzuigen en de Solo mini tourit van uit en thuis 265km is begonnen.
Wat een geweldige ervaring weer om de 250 weer eens los te rijden de teller even op de 160km/u gehad heerlijk ( even niet denken aan de POLITIE )rijden door brabant brug over rivier de Waal Pont over de Maas en ja hoor daar stond hij BENEDENAANDEDIJK een Amerikaanse 300TD Maisgeel.
Na een zeer gastvrij ontvangst en het bezichtigen van een Ad's trots de Citroen Traction Avant die hij samen met zijn zoon heeft gerestaureerd ( Een plaatje) vloog de tijd voor bij nog gauw even een foto schieten van onze 2 auto's samen en volgas weer naar de Hofstad want, ik wilde de laatste F1 race in Brazilie Circuit Carlos Page niet missen.
Einde van een fantastische ontmoeting Beneden aan de dijk.
P.S. Foto BOVENAANDEDIJK.
Groet, Arno uit de Hofstad.