Hi Emile, Foto's is voor mij wat lastig, daar die te veel bytes hebben, en daardoor door het systeem geweigerd worden.
Maar ik bedoel het tunneltje waar op de beide rails van de voorstoelen op bevestigd zitten, en wel de twee voorste bevestigingen, die zitten daar met gewone schroeven m6? vast.
Achter zitten ook nog een paar schroeven, in totaal vier stuks achter, dat wijst de weg van zelf.
Als je die plasic afdek plaatjes bedoeld, waar de electra draden in lopen, die zitten origineel althans vast met een soort drukkertjes, die kan er gewoon uit trekken.
maar vaak ook zijn dei al stuk, en zit hte met een parker in de wand geschroefd (als de wand nog aan wezig is
((
Maar misschien is dat afdek plaatje al verwijderd, wat niet eens zo slecht is denk ik, dan kan je tenmiste de zaak in het oog houden.
Groet, Henk Lith.
NB: Als je toevallig in de buurt van Utrecht woont kan je ook een keer langs komen, kijken we samen even.
Of je gaat even bij Harrie langs zoals Jurgen al voorsteld.<br><br>Bericht gewijzigd door: henklith, op: 2007/05/17 11:40