Beste clubleden,
Vanavond viel in hele korte tijd alles uit.
De verlichting begon steeds flauwer te branden, dashboard verlichting idem dito, zelfs de alarmverlichting gaf nauwelijks sjoege en dat op een donkere landweg. Tegenliggers begonnen te seinen en de auto achter mij dacht dat ik het helemaal niet in de gaten had en deed daarom af en toe zijn verlichting ook maar uit, om mij te attenderen op iets wat ik eigenlijk wel in de gaten had. Ik was blij dat ik ergens een plekje vond om hem stil te zetten. Hij sloeg direkt af. Ik heb de auto met veel moeite naar een goede, tijdelijke, plek weten te duwen.
In het handboek staat bij een volledige uitval dat een zekering de boosdoener kan zijn. Echter na een poosje leek alles weer goed te functioneren. De auto starten lukte en de verlichting leek ook weer oke. Een kapotte zekering kan het volgens mij dus niet zijn. Maar het was donker en heb de auto toch maar laten staan, die haal ik morgen dan wel op. Maar voor het zelfde geld gebeurt het strak nog een keer. Das geen lekker gevoel en om dat ik geen verstand van elektriek heb, mijn vraag: in welke richting moet ik het zoeken? Ik heb sinds de vorige rit wel een lampje van de richtingaanwijzer kapot, die moet ik nog vervangen. Zou dat er mee te maken kunnen hebben.