door Motormongool » 21 feb 2007, 15:52
Vanmorgen werd ik door Klassieke Harrie gebeld.De Saharagelbe Dame staat nu namelijk bij hem, om de gaten onder de scharnierbakken van de voorklep dicht te laten lassen zodat er geen water meer in het interieur loopt.Helaas ben ik zelf niet zo handig... Enfin, hij belde me op omdat ze tijdens de werkzaamheden geschrokken waren van de hoeveelheid plamuur...
Laat ik er maar gewoon eerlijk over zijn, wellicht als waarschuwing voor anderen.
In november 2006 ben ik naar Zuid-Duitsland gereden om de auto te bekijken en heb de auto toen gelijk gekocht.Achteraf gezien heb ik de auto niet goed genoeg bekeken. Nu betaalde ik niet de hoofdprijs voor de auto, dus enige financiële ruimte voor reparaties was er wel. Wie A zegt moet ook B zeggen, daarom heb ik besloten om met de auto door te gaan,als leergeld zeg maar.
Enfin, Harrie belde dus vanmorgen, of ik eens langs kon komen vanwege de zaken die hij tegenkwam.Morgen rijd ik bij hem langs, omdat ik dan toch een sollicitatie heb in Utrecht. Ik houd jullie op de hoogte.