door ikkeweer » 20 feb 2007, 20:34
Weet je wat het is? Ik heb zoveel gezeur gehad... eerst duurde het best lang voordat ik de auto kreeg, heb daar werkelijk uren doorgebracht met de trekhaak. Toen kreeg ik hem en kon per kerende post weer terug. En nee, het waren niet de verstuivers, mevrouw wij verstaan ons vak... dus wel. Geen leenauto, dus hoe 80 km naar huis te komen, niet naar het werk kunnen, tot ik na een paar dagen leenauto van mijn eigen garagemeneer kreeg (die kreeg hem toen terug). Toen daar weer heen, hij was nog niet klaar dus daar weer uren zoetgebracht. En toen had ik er dus geen zin meer in. Mijn garagemeneer laat me alleen de gloeispiralen betalen, dus ik heb gewoon veel geluk, hij is hier nu alweer 2x geweest om de auto te starten, enzovoort. Vooral dat gezeur, en dat moeizaam dingen voor elkaar krijgen terwijl het toch een dure auto was. Kijk ik heb bij garagemeneer de oudste barrels gekocht, voor 400 Euro ofzo, maar ze reden altijd en als er wat was werd ik altijd meteen zonder gezeur geholpen als dat kon en om heel eerlijk te zijn heb ik geen vertrouwen meer in Hofman, die 1 gloeier vervangt en de rest niet... Heb ik ook gezegd, ik koop voortaan wel bij Harrie een auto of bij een andere echte Benz liefhebber, niet bij iemand die ze voor de poen heeft !!!
En inderdaad, ik wil er nu van genieten, want als ie loopt.... dan rijdt ie zalig !!!