@
JerommekeOhjajoh: Je zat er idd. niet ver naast, helaas:(
Eerlijk gezegd doet het financieel best wel 'een beetje' pijn, het betekent dat ik andere zaken nu even moet laten en/of uitstellen. Tja, wie speelt kan verliezen:P
En dat ik 'gewoon een beetje dom' ben geweest, durf ik best toe te geven, het is namelijk niet de eerste keer in mijn leven:woohoo:
Het is de aard van het beestje vrees ik:laugh:
(hoe ging dat spreekwoord met die ezel ook alweer...)
Maar ik verheug me idd. nu al op de rit naar Stuttgart in mei met de T, lekker cruisen op Die Autobahne:)
@
ijzerloo: knap hoor dat je na zoveel moeite gedaan te hebben toch helder ben blijven denken;) Dat er (ook) in Duitsland (bijna) geen goede roestarme/vrije T's meer zijn te vinden wil ik graag geloven.Het is net of zo'n T harder roest dan bijvoorbeeld een coupé (maar ja dat zijn sierpaarden) dus zo onlogisch is het misschien niet...
En een auto uit een warmer land? Ik denk dat als je die hierheen haalt je als de bliksem aan roestpreventie moet gaan doen omdat 'ie anders waarschijnlijk heel snel wegroest... In Duitsland zijn ze er nu overigens achter dat de W123 ook erg populair is in Nederland, met navenante vraagprijzen.
Dat de roest hoog in de deuren begint is volgens mij niet vreemd: het water loopt er boven bij de ramen in.Vervolgens gaat het daar roesten, en de roestvorming verplaatst zich dan langzaam naar beneden.Als je deur dus zichtbaar aan de onderkant gaat roesten ben je dus te laat!(heb ik ook maar van
Dietro geleerd hoor;))
Bedankt voor de steunbetuigingen jongens, maar om een mooi lied van
Ramses Shaffy te citeren: we zullen doorgaan!!! :side:
Website van
Ramses:
<br><br>Bericht gewijzigd door: Motormongool, op: 2007/02/25 18:18