[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
even voorstellen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 07:03

even voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

even voorstellen

Berichtdoor Toontje » 24 feb 2007, 08:45

Hallo ik ben Toontje dit jaar 50 en rij sinds vorig jaar weer in een W123 200D waar ik dagelijks 150 km mee rijd ben er pas ook nog mee naar oosterijk geweest heb vroeger ook een W123 gehad was toen allen nog stuk nieuwer.
Woonde eerst in zeeland en nu in rotterdam en werk in bergen op zoom dus wilde weer een auto waar ik rustig in kan rijden en heb maar weer een Benz gekocht heb toch nooit haast en in de tijd van 0 naar 100 kan ik net een peukje draaien dus komt goed uit.

:laugh:
moet verder nog wel ff uitzoeken hoe het werkt hier maar zal wel gaan lukken groetjes toontje
ben ook nog in het bezit van een 206d al jaren maar word niet meer gebruikt zit een prima motor in dus als iemand intresse heeft laat ff weten
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Antwoord:even voorstellen

Berichtdoor Paul Snip » 24 feb 2007, 10:41

Welkom, en veel plezier, hier!
Paul Snip
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor peterjavelin » 24 feb 2007, 23:03

:) hallo toontje
welkom op het W123 forum.
dus je rijdt dagelijks 150 km per dag,zo zie je maar weer dat die oudje's het nog steeds goed doen.veel veilige kilometers en veel plezier hier op het forum.
groet peter
p.s. met oudje's bedoelde ik natuurlijk de auto :laugh:
peterjavelin

Berichtdoor Pietje » 25 feb 2007, 01:20

hahahaha!!!!

twee oudjes op de A15 dus!
hehehehe

Welkom en veel plezier hier Toon! ....de toon is gezet.

Greetz,
Pietje vannehhhh

Pietje

Re:even voorstellen

Berichtdoor AlbertSr » 18 sep 2010, 14:44

Hoi Toon

Zag op eerdere topics dat jij een bok (spit) voor een 123 combi hebt
wil je die verhuren of verkopen?

Albert@vanlinder.nl
mob 06-53645663
AlbertSr

Re:even voorstellen

Berichtdoor FrankG » 19 sep 2010, 23:27

Ben even in de war. Toontje stelt zich voor, ik dcht hem al lang te kennen. Virtueel dan. En nu vraagt Albert Verlinde om Barbeque benodigdheben?

Een 200D is langzaam, maar ik kan het nu even niet bijhouden. Kan ook aan het euroshopperpils liggen, dat mmakt de tiepvaardigheid ier ook nit btree op.
FrankG

Keer terug naar Even voorstellen