gdvd @#$%^&*()(*&^%$# geflitst op de Imstenraderweg in Heerlen (Beitel thv crematorium) op een door een groenstrook gescheiden 2baansweg. Geen zijwegen ook nog eens
Op te terugweg van het werk met de motor. Toen regende het "wie een zau" (ff niet opletten op de geparkeerde auto aan de rechterkant) en ik schakelde ff op van z'n 3 naar 4 Kreeg net de "sanctie" voor 93 km/h waar je 70 mag 93,- pleuro ff omrekenen dikke 200 gulden voor een "twist of the wrist".
weet ook wel; zelf schuld; moet je maar opletten en je beheersen maar daar rij je geen motor voor imo. Kijk als je dat nou doet op een weg waar kids de weg over kunnen steken in de bebouwde kom is de sanctie nog te laag: maar daar.............
als ik die Kutverkeerspastoor Spee en die onogelijke debielige trol andre vd toorn, zie op tv spuug ik vuur: Nog iemand gezien gisteravond? die TLRbiker die z'n roze papiertje mocht inleveren ja leuk, die jong wist ook ff niet meer waar het te zoeken... en dan nog dat "belerend toontje" met bijbehorende vingertje: Sukkels zijn het die zich niet eens kunnen verplaatsen in een normaal mens
ik ga op zoek naar 'n "omklapbare" nummerplaat voor me motor: want dit is niet leuk/lollig meer..... Ga boeven vangen sukkels ,ipv hardwerkendende, eerlijke mensen proberen te vangen op een foutje.
hehe, zo ik ben het kwijt