Nu kocht ik altijd poetsmiddelen van het merk Auto Glym omdat dat erg hoog aangeschreven staat en niet vlekkerig wordt. (helaas wel wit op al je zwarte delen, moeilijk weg te krijgen., maar het resultaat was altijd goed,...
Was ik vorige week dus op de algemene Mercedes meeting in Rijswijk met mijn zojuist gepoetste wagen. Daar stond een stand met diverse poetsmiddlen enzo.
De man liep zo eens rond mijn wagen en vond 'm er goed uitzien, maar het kán beter zei-ie.
Toen heeft hij een stuk spatscherm gedaan. Ok, kleurverschil was nihil omdat mijn wagen altijd netjes is. Maar de wagen was RETEzacht! Alsof-ie nieuw was zeg maar.
Vandaag heb ik mijn wagen er helemaal mee gedaan. Iki moet zeggen dat ik veel dingen bemerkt heb:
-inwrijven gaat makkelijk
-uitwrijven nóg makkelijker
-het vlekt absoluut niet
-het laat geen resten achter op je rubbers, dus die blijven zwart
-relatief weinig nodig
Gijs (GAPNyst) was er ook. De lak van zijn wagen is wat doffig en iets verweerd. Ik dacht dat Sireon hiervoor niet goed zou zijn en gaf hem een fles Auto Glym Paint Renovator.
Resultaat was wel te zien, maar de lak was zeker niet glad. iik was hiermee niet tevreden en probeerde tóch de fles Sireon op de achterklep.
Het resultaat was megaveel beter en met niet eens zoveel moeite. Ook Gijs was erg verbaast en verrast!
Hij heeft dus zijn hele wagen met dit goedje gedaan.
Beide wagens, die van Gijs was in een slechtere staat, en slechts een halve fles verbruikt. Betekend dus dat als je je wagen regelamtig bijhoudt dat je zeker 6 poetsbeurten kan doen. Dat kost dus niet veel per beurt.
Ik ben dermate enthousiast dat ik de leverancier al aangeschreven heb, omdat ik denk dat er wel meer mensen te porren zijn voor zulk goed spul. Mogelijk kan ik dan, naast mijn armsteunen, ook wat betekenen in de betere poetsmiddelen.
De foto is de kap van Gijs' wagen. Als dit zó zichtbaar is op foto, kan je je voorstellen hoe het in het echt moet zijn":
Bericht gewijzigd door: Pietje, op: 2007/06/09 20:59<br><br>Bericht gewijzigd door: Pietje, op: 2007/06/18 22:53