[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
doppen in kokerbalken : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 23:49

doppen in kokerbalken

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

doppen in kokerbalken

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 18 sep 2006, 17:09

beste allemaal,

in de onderzijde van onze dorpels zitten rubberen doppen die toegang geven tot de holle riumten. nu heb ik er helaas drie gemolesteerd doen ik laatst mijn kokers heb behandeld met lijnzaadolie. weet een van jullie misschien een bestelnummer of zo? ik kan het niet op de onderdelen catalogus vinden. en het vergemakkelijkt bestellen vandaar

groeten

adriaan
AdriaanVogelzang

Antwoord:doppen in kokerbalken

Berichtdoor Leafhabber » 18 sep 2006, 19:51

Hoi Adriaan,

het nummer staat op de rand van de rubbertjes. Moet je even de coating eraf krabbelen. Succes, Alex
Leafhabber

Berichtdoor Leafhabber » 18 sep 2006, 19:52

Hoi Adriaan,

het nummer staat op de rand van de rubbertjes. Moet je even de coating eraf krabbelen. Succes, Alex
Leafhabber

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 18 sep 2006, 20:01

das precies het probleem haha iki heb dat geprobeerd... maar de cijfertjes zijn niet meer leesbaar...

groeten

adriaan
AdriaanVogelzang

Berichtdoor Leafhabber » 19 sep 2006, 21:44

Tsja, sorry ik heb de mijne al weer onder gesmeerd met tectyl.
Leafhabber

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 19 sep 2006, 22:22

ik ben inmiddels bij de dealer geweest, die hebben een kwartier moeten zoeken op de epc (ik denk een stagiair) ze kosten 99 ct per stuk dat weet ik al wel, zodra ze binnen zijn zal ik het bestelnummer doorgeven voor diegene die ooit eens in hetzelfde schuitje zit...

groeten

adriaan
AdriaanVogelzang

Berichtdoor Semrick » 01 maart 2007, 10:19

Ik heb een aantal nieuwe doppen gehaald voor onder in de dorpel omdat de oude hard of bij het verwijdere gesneuveld waren. Aangezien dit topic over die doppen ging deze maar even naar boven gehaald.
Het onderdeelnummer zou nog door Adriaan vermeld worden maar ik denk dat hij het vergeten is (of misschien zit hij nu nog op de doppen te wachten
:ohmy: :laugh: ;) )
De dealer had bij mij ook nog wel even tijd nodig om de juiste dop te vinden dus vandaar dat ik het nummer hier alsnog vermeld voor degene die ze ook ooit moet bestellen.

het onderdeelnummer is 110 9870544.
Dit zijn dus de grote doppen. Er is ook nog een maatje kleiner. Daar staat geen nummer op.

Groeten,

Eric (Rijnstadgroep) <br><br>Bericht gewijzigd door: Semrick, op: 2007/03/01 09:22

Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Robert » 01 maart 2007, 18:19

Bedankt, gelijk maar even in mijn onderdelenmap geplaatst.
Robert

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 01 maart 2007, 18:41

heej

heb jij wel exemplaren van rubber gekregen Jan? ik werd afgescheept met vage plastic dingetjes die er bijna niet in te krijgen zijn.

inderdaad ik was het vergeten te posten :blush:

magoe als jij dezelfde hebt gekregen als de doppen die er oorspronkelijk inzaten dan ga ik ze alsnog vervangen. die plastieken dingetjes zijn namelijk niks waard!

adriaan
AdriaanVogelzang

Berichtdoor Semrick » 01 maart 2007, 18:44

Hoi Adriaan,

Ik ben met een oude dop naar de dealer gegaan en toen hebben ze gewoon dezelfde nieuw besteld. Lekker zacht en soepel van rubber.
Ze kosten iets meer als een euro per stuk. Ik had er 8 nodig en moest iets van 9 euro nogwat betalen.
Ik zou ze zeker verangen want plastic kan nooit goed afsluiten.

Groeten,

Eric
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 02 maart 2007, 23:15

dat ga ik komende week meteen doen. die plastic dingen sluiten inderdaad voor geen meter. ik heb het opgelost door er zo veel van mijn lijnoliewas tussen te stoppen dat het uiteindelijk dicht zat. ga komende week meteen nieuwe bestellen

groeten

adriaan
AdriaanVogelzang

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto