Mensen,
Ik werk inmiddels 7 jaar als adm. medewerker bij de instantie die de wet dient te handhaven.
Helaas bevalt me dat niet meer. Ik krijg steeds meer het gevoel op mijn oude overgrootmoeder te lijken, die inderdaad achter de begonia's zat de hele dag.
Tijd dus voor heel nieuwe dingen. Voor de politie heb ik jaaaren in de handel gezeten. (Snappen jullie gelijk mijn akties met armsteunen en poetsmiddelen)
Ik loop al maanden met het idee om een bedrijf te gaan starten met trouwauto verhuur.
De naam heb ik ook al: Mistique Dream Cars
Nu is een nieuw bedrijf starten niet zomaar gedaan natuurlijk en op zeker dat ik hulp kan gebruiken in de diverse hoeken.
Zeker in het begin zal ik hiervan niet kunnen leven, dus ik denk er ook aan om het bedsrijf aan te vullen met een poetsbedrijf.
Verder heb ik het plan om een USA zwarte sedan aan te schaffen, zodat eventueel begrafenis ondernemers ook terecht kunnen, als zijzelf wagens tekort hebben.
Mogelijk wordt de eerste auto een witte W116 350SE. Een goede vriend en monteur. De Hofstad(groep) kent 'm wel
van me gaat praten met het betreffende bedrijf en 'm ff verder bekijken voor me. Ze kennen elkaar wel, dus mogelijk kan ik er wat uit slepen. De wagen heeft wel schade rondom het dashboard, aangezien geprobeerd is deze wagen te stelen. Dat betekend dus herstel bedrading, dashboard en kontaktslot.
De wagen staat al maanden stil de lak is goed, maar dof. De laatste keuring had plaats moeten vinden in juli 2006. De huidige eigenaar heeft 'm 18 jaar. Slechts een klein beetje roest onder aan de portieren, wat alleen oppervlakkig is. De Pulmann bekleding is voor 98% in orde, alleen schoonmaken. De wielkasten en randen lijken 100%.
Motor liep na weken stilstaan in 1x, wel wat rook in het begin, maar geen blauwe walm. De rook ging ook snel weg trouwens. Wél is 1 deur mogelijk vervangen ooit, want er is een licht tintverschil, maar de deur moet toch gespoten worden ivm dat beetje roest.