Ik denk van niet, afgaande op wat ik gelezen heb op dit forum, het Spaanse forum (zelfde topic) en op
www.oldtimerautoradio.nl hebben ook de stereo radio's een mono DIN-ingang.
Het rottige is dat het cassettedeck van mijn Becker niet werkt, anders had ik al lang genoegen genomen met zo'n cassette-adaptertje, daar heb ik er nog 2 van liggen...
Dat lispelen van de radio is wel op te lossen.
Bij een laptop bijvoorbeeld, worden normaalgesproken de speakers uitgeschakeld als je er een koptelefoon (jackplug) in steekt.
Je moet dus aan je DIN-stekker geen jack mannetje solderen maar een jack vrouwtje, die de functie van het bruggetje in het dopje op de radio overneemt. Als je daar dan een jack mannetje insteekt (extra kabeltje jack mannetje-jack mannetje nodig dus) dan moet die verbinding verbroken worden (net als naar de speakers van je laptop) en wordt alleen het signaal IN vanuit je mp3 doorgegeven.
Ik zou het niet te lang laten bestaan zoals jij het hebt, want je bent nu de signalen van radio en mp3 tegen elkaar aan het insturen. Dan overbelast je op den duur zeker 1 van de 2 uitgangen (die van de mp3 of die van de radio) en die zijn er niet voor gemaakt om stroom op te nemen.
Ik ben geen detailkenner maar herhaal maar even wat ik op een website gelezen heb gister...