[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Mercedes meeting Heerlen : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 21:28

Mercedes meeting Heerlen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Mercedes meeting Heerlen

Berichtdoor BS82 » 11 jun 2007, 11:02

Hallo,

Voor wie het interesseert of niet had kunnen komen enkele foto's van de jaarlijkse Mercedes dag in Heerlen.
Ik vond het jammer dat het aantal oudere modellen nogal gering was. Toch heb ik een paar foto's gemaakt van deze oude modellen. Mijn eigen auto staat gedeeltelijk vooraan de 1e foto (gele W123)
Die W116 had 500.000 km op de klok staan en zag er verbazend gaaf uit.
Oja , John1965 was er ook , jammer dat ik alleen zijn auto zag aangezien ik zijn naam al op dit forum had gelezen. Mooie auto trouwens.

Groetje , Bert.

p.s. wie kan me helpen een andere voorruit te plaatsen in mijn auto, ook woon in maastricht maar kan gerust wel een stukje noordelijk rijden als iemand mij hierbij kan helpen.
BS82

Antwoord:Mercedes meeting Heerlen

Berichtdoor BS82 » 11 jun 2007, 11:08

Mooie foto's he , ik weet alleen niet hoe ik die er nu op moet zetten aangezien het om jpg files gaat en ik niet zoveel van deze zaken afweet, jammer

bert
BS82

Antwoord:Mercedes meeting Heerlen

Berichtdoor Govert » 11 jun 2007, 11:26

Je moet even wachten totdat de site weer helemaal operationeel is, dan kan je er weer plaatjes bijplakken.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto