Ik vertrouwde de voorbanden al niet, profiel was al niet echt super, maar de best flinke scheuren gaven toch de doorslag.
Ik ben vanmiddag dus even langs de banden-boer hier gegaan in sliedrecht en gewoon even gevraagd of het door de apk komt, maar inderdaad geen schijn van kans.
Dus zitten nu voor 2 gloednieuwe Matador banden op. 70 euro per band inclusief erom leggen en balanceren. Geen gekke prijs natuurlijk en toch een redelijk band schijnt.
En hij stond nu voor het eerst op de brug en kon ik hem eens goed bekijken, maar de bodem zelf is gewoon netjes zeg! Ziet er net zo netjes uit als onder de matten voorin.
Aan de randen is er wel wat tectyl los, een complete beurt zou hem in ieder geval goed doen.
En nu de velgen eraf waren kon ik meteen zien dat de remblokken ook als nieuw waren, zat nog een enorme laag op. Hij remt nu ook trouwens een stuk beter als in het begin, toen ging het nog best schokkerig.
En ik heb wat rondgebeld, maar ik ga denk ik toch naar autobedrijf Start in Rotterdam voor de apk (hoor er zulke positieve reacties over). Kost daar 55 euro (alles inbegrepen). Andere garages wilden het toch liever niet doen omdat het toch een oldtimer was en ze niet alle punten dan kenden.
Ik hoef pas 20 juli, maar wil deze of volgende week al gaan. Hij lijkt mij er klaar voor en het wordt voor het beestje de 2e apk hier in nederland
Dus spannend!!!<br><br>Bericht gewijzigd door: Riczun1, op: 2007/06/13 21:46