mjah...kom je weer es op de site, dan zie je dus alleen de topic titel...
maare...idd, wat Jurgen zegt...joh, dan moet er een wetswijziging komen, dan moet de minister (die is er net) een wetsvoorstel doen, 2e kamer moet zich erover buigen, als die het goed vinden gaat het naar de 1e kamer en die moet nog vernieuwd worden met de verkiezingen van eergister!
dusse...zal wel loslopen allemaal...zodra die man (is het echt die Eurlings? lekkere limburger...) wel een dergelijk wetsvoorstel wil doen, staan wij straks wel allemaal in de startblokken om onze diesels te verkopen
maare...even iets anders: er zit natuurlijk wel wat in, als je die europese happenings van het moment ziet, er komt echt veel meer te doen over energie besparen en minder uitstoten...ik denk niet dat ze per sé de oldtimers pakken (ik las dat die mooie *ahum* Lancia Thesis twee keer zoveel aan CO² uitstoot als de Europese norm stelt), maar we moeten misschien wel rekening gaan houden met andere heffingen, gebaseerd op CO² uitstoot...
nouja, we zien wel
enne Marcel, als je dit keer gewoon weer een gave truc in je auto inbouwt, dan vinden we het vast wel weer interessant op de TD
jaja...en wie kwam ik aan het eind van die TD tegen, motor uitgevallen op ong. 100 meter van de parkeerplaats bij Harrie? jaja..."ik ben op weg naar huis," zei hij. "dan hoop ik dat je het redt," zei ik