[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
tussenas lager : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 20:40

tussenas lager

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

tussenas lager

Berichtdoor tinarse » 16 jun 2007, 19:04

hallo allemaal wie kan me vertellen wat ongeveer een tussen as lager kost, en achteraan bij de as aan weerskanten zziteen rubber bij de achter wielen ook zou ik dat graag weten al vast bedankt mijn mb is hun 108 type. groet tinarse.
tinarse

Antwoord:tussenas lager

Berichtdoor Wiebren240D » 16 jun 2007, 19:19

Hallo tinarse

ik heb nog een tussen as liggenzitten 2 nieuwe steunlagers in en die rubber schijfen of tewel Hardyschijven liggen hier in Sneek ook nog wel 2 in de kast.

kom maar een keer langs in Sneek ik help je ook nog wel met het eronder zetten

groeten Wiebren tel 0620659789
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor tinarse » 18 jun 2007, 18:30

hallo wiebren bedankt voor je aabod met de hulp aan de tussenas lager maarik probeer eerst zelf iets te maken enals ik naar jouw toewil moet ik eerst 2uur rijden ik woon in emmen de tussenas lager heb ik vandaag er uit gehaald ,maar lijktme wel goed toe ,maar het aluminium huis is volgens mij in gesleten. de lager ligt niet meer goed in het midden zo te zien, ik hoop dat het aan deze lager ligt, en niet aan het cardan of wiellagers mischien is dit ook nog informatie voor anderen., maar ik weet niet hoe het allemaal moet met de computer. vr groet tinarse
tinarse

Berichtdoor Wiebren240D » 18 jun 2007, 18:51

Hallo Tinarse

het gaat hier toch om een W108?

ik heb een aandrijfas liggen maar wie zegt dat het gooie is zijn wel zoveel verschillen in.

maar aluminium huis zegt mij niks ik ken alleen maar ijzeren steunlagers

hier word het meeste over het type W123 gepraat en niet over de W108

probeer maar eens op mercedesforums.tk

groeten van Wiebren
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor tinarse » 18 jun 2007, 19:01

bedankt wiebren voor je snelle reactie ik zelf heb een 108 type bj. 66 250se maar mijn zoon heeft een 123 type bj 1980. maar mijn mb maakt een zaagend geluid dus eerst maar de tussenas lager vervangen alleen nu is het huis van aluminium versleten zo te zien.
tinarse

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto