Hoi Mannen en beetje ook vrouwen,
Leuk om dat allemaal te lezen, vooral de opmerkingen niet orgineel schieten bij mij altijd in mijn verkeerde grote teen.
Een jaar of zes geleden we waren net klaar met de restuaratie van onze Tration AvantBL bjr. 1952 ( voor Arno een bejaarde Eend)gingen wij ook een keer naar een Oldtimerrit bij ons in de buurt.
Kwam daar een of andere kerel bij de auto met zijn neus ophalend over de auto die niet helemaal orgineel was, je kent ze wel die type,s die hun hele auto zelf restaureren, maar wel die auto wassen met handschoenen aan.
Deze kerel maakte een opmerking tegen de omstanders het is wel een nette oto maar die kruiskopjes voor de raamlijsten zijn niet orgineel en compleet fout.
Ik stapte direct op L.. hannes nr1 af en vertelde hem direct wat ik dacht, zeg mooie mijnheer als jij kruiskopjes niet vindt passen dan mag jij ze wel vervangen voor andere en vervang dan ook gelijk die twee deurkrukken waar wat roestpikkels op zitten, want ik heb er de poen niet meer voor.
En als je er dan toch bent mag je hem ook wel een keer wassen, ik heb nog wel een paar handschoenen voor je liggen.
Oh wat werd ik vals op die luldebehanger.
Bij wat info over die kerel kwam ik erachter dat een stuk of tien auto's had van zestig of zeventig jaar oud allemaal Engels. Dus Rols en Bentley's van een een tonnetje of meer en ook allemaal zelf gerestaureerd, ja, ja, maar niet het verschil weten tussen een waterpomp of kniptang.
Gelukkig is de Traction Avant en deze club een club met no nonsens personen en doen normaal tegen je, ook al is je auto niet mooi genoeg of helemaal orgineel.
Tot Hé houdoe Hé