Jan,
Ik heb helaas geen foto's van de bouw. Ik had toen nog geen digitale camera
.
Het polystyreen dat wij toen gebruikte is dat witte die je ook bij de Gamma, Karwei of welke andere zaak dan ook haalt. Het voordeel van polystyreen is dat het lichter en niet watervasthoudend is. Je hoeft dus ook niet constant te rijden om het te drogen. Qua geluiddemping is polystireen minder, maar wel goed. Het is tenslotte harder en geleid daardoor wel beter.
Ik heb wel een constructieve tip voor je, als je er in elk geval nog niet me was/bent begonnen.
Wanneer je kasten en Kisten gaat maken van hout, maak dan eerst op de grond een frame en ga hier vanuit de lucht in werken. Zoals je weet is de wand niet recht. Hij is zelfs overal krom, van onder nar boven en van voor naar achter. Waak hiervoor.
In de kamper die wij hebben gebouwd hebben we houten bekisting en kasten gemaakt. opgebouwd uit een frame van 20x20 balkjes en 3 mm triplex wanden. Dit is een sterk en lichte constructie, die ook in caravans wordt gebruikt. Als deksel voor de kisten onder het bed hebben wij 5 mm triplex gebruikt maar dit is denk ik nu vrij dik, wel lekker veilig
.
Ik hoop dat je er wat van begrijpt en er nog iets mee kan doen.
Cheers,
Alex
Van nabij de Dom,
Ps. Mocht je een keer om technische hulp verlegenzitten kan je altijd om hulp vragen. Kan wel eens een dagje langskomen.<br><br>Bericht gewijzigd door: alex240diesel, op: 2007/03/13 21:33