MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 01:07

oldtimermercedes.nl

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Antwoord:oldtimermercedes.nl

Berichtdoor Agavengrünn » 14 maart 2007, 13:39

Hey Tammerus,

Gefeliciteerd jongen, goed werk!
Ik ben blij dat het allemaal met een sisser voor je is afgelopen en dat je je poen terug hebt gekregen. Jan Willem zag waarschijnlijk al met grote vrezen enkele honderden 123-en zn terrein oprijden :P

Succes verder met je zoektocht naar een mooie 123 en o ja...bedrijf heeft nog steeds geen erkenning hoor! Heb t direct ff nagetrokken na jouw berichtje dat hij er 1 heeft, niks nakkes nada. Kan natuurlijk zijn dat de aanvraag in behandeling is bij ons, dat kan ik niet zien. Maakt niet uit, jij bent van m verlost!

Grt Hendrik
Agavengrünn

Berichtdoor tammerus » 14 maart 2007, 18:24

goedenmiddag iedereen!

tsja hoe de auto in de praktijk was geweest goed of niet, ik weet het niet . maar ben er al met al goed uitgekomen, inderdaad wat jullie allemaal ook zeggen ben met 1 voorval flink wat wijzer geworden.
En laten we het daar eerst maar bij houden!
Heb uiteraard alweer een 300D gevonden die me erg goed bevalt. daar ga ik binnenkort met een vriend die ook een 123 heeft, kijken en proefrijden en het verhaal es aanhoren van de huidige eigenaar.
heb erg veel zin om na mijn vw kever jaren, in een echte Benz te gaan cruisen. maar dan wel een mooi, net en hard exemplaar.

tot horens
tammerus van der veen
ps het is een goed gevoel om de club achter de hand te hebben bij vragen!bedankt
tammerus

Berichtdoor tammerus » 14 maart 2007, 18:41

nog 1 ding zijn bedrijf staat ruim een jaar ingeschreven bij het RDW met de naam
Maassen van den Brinkauto,s
Met bedrijfsnummer
29896
dat is de info die in de mail staat hoop dat je daar wat mee kan RDW man!
groet
tammerus

Vorige

Keer terug naar Van alles en nog wat....