Vandaag 48 jaar jong geworden. Hiephiephoera. Had lekker de hele dag vrijgenomen! Heerlijk weer om eens de hele dag allerlei klusjes aan de Mercedes te doen.
Eerst maar eens goed gewassen en in de was. Ditmaal ook nog eens alle plekjes aan de binnenkant van portieren en kofferdeksel en zo meegenomen. Allemaal schoon en in de was.
Rechtervoorkoplamp zat vol met condens. Dus maar eens gedemonteerd, drooggemaakt en met kit weer gemonteerd. Idem met de linkerachterlicht.
Had af en toe ook nog wat lekkage op de achterruit, dus ook daar maar weer wat kit in.
Open dak ook nog maar eens goed schoongemaakt en ingevet.
Als verjaardagscadeau van mijn vrouw een I-pod en een senseo koffiemachine gekregen. Dus de hele dag goede muziek en verse koffie.
Halverwege de dag besloot ik dat ik mezelf ook nog maar een cadeautje wou geven. Ik heb tientallen auto's gehad, maar nooit eentje met een elektisch uitschuifbare antenne. Tegenwoordig hebben alle leasebakken geeneens externe antennes, laat staan elektische uitschuifbare!
Vind het eigenlijk wel heel erg 80-ige jaren. Dus maar naar Halford om zon antenne te halen. Alles gemonteerd en bedraad, blijkt er een probleempje met mijn radio. Op de een of andere manier schakelt die de 12 Volt niet door naar de antenne. Is inwendig, dus wat lastig te reparenen. Denk dat ik er maar een klein schakelaartje op zet. Als de I-pod speelt hoeft de antenne sowieso niet uit.
Al met al, heerlijk dagje heerlijk klooien met met Mercedes.
Jeroen