MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 18:36

zooitje ongeregeld

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

zooitje ongeregeld

Berichtdoor Pietje » 01 jul 2007, 23:40

Vanmiddag heb ik iemand gesproken die een W114 230.6 heeft. Die wagen heb ik al vaak zien staan (soory,.. nog steeds niet op 2 leden gepost :blink: )
Ik zag nu de eigenaar en heb hem ff aangesproken.
Leuke babbel en uiteraard heb ik hem uitgenodigd om eens bij onze site te komen kijken. En uiteraard ook om gewoon lid te worden. Met zijn M110 motor kan hij voor vele dingen ook hier wel terecht.
Heb hem alvast gewezen op het zooitje ongeregeld hier en hem gewaarschuwd dat als hij om 18.00 uur een vraag post hij waarschijnlijk om 18.05 uur een reaktie heeft,..al was het maar een reaktie met een dosis humor :P

Zo wordt onze club tóch meer en meer een 'oldtimer Mercedes club' met meerdere typen. Maar ja,..kan ons het rotten ook, als het maar lol blijft. We hebben tenslotte al meer surrogaat binnen de club.

Hai Wiebren! Hai W114 coupé ehhh dinges! :woohoo:

Hij was nog geen lid van de W114/115 club ook, dus ook maar daar naartoe verwezen :)
Pietje

Antwoord:zooitje ongeregeld

Berichtdoor Topasbrauner » 02 jul 2007, 13:04

230.6 is een fijne motor, geen m110 trouwens maar m180. Leuk als hier komt.
Topasbrauner

Berichtdoor Pietje » 02 jul 2007, 18:13

ah, ik moet zeggen dat ik de kap niet open heb gehad.
Pietje

Berichtdoor Topasbrauner » 02 jul 2007, 18:46

haha, ja zou leuk zijn direkt kappen open te trekken van alle Mb's die je ziet. Als een stoplicht net op rood is, kun je net zo goed even aan de eigenaar gebaren dat ie de hendel aantrekt, even kijken en weer verder.:laugh: :laugh:

groet job.

ps, ik plaats ook even een bestelling bij je voor dat teflon shine spul. Ik heb nog een vat van heel oud en er zitten allemaal harde stukken in. Gooi het maar weg denk ik.
Topasbrauner

Keer terug naar Van alles en nog wat....