Ad
Ik moet toch iets doen voor de opwarming van de aarde, ik berijd de belgische wegen met een benzine, die geeft veel minder vervuiling dan een 300TD, dus geef ik rook met op tijd enstond een sigaar, of............ een Van Nelle van het zware soort
Een mens moet toch iets doen om een beetje solidair te blijven met de 300TD rijders, of niet soms, wat zeg jij ervan????????????????
En om echt aan jullie uitstoot te komen, heb ik nog een LR RR, lekker fout..............
AD;)
Elk geniet van het zijne zo als hij wilt, lol trappen jongen, lol trappe
Hij die wil roken rookt, en heeft een klein beetje respect voor de niet roker, maar voor die-hards?????
Hij die niet rookt, heeft een klein beetje respect voor hij die rookt en voor hij die niet rokers respecteerd
zo komt iedereen tesamen, met respect van BIJDE kanten, daar scheelt het nog wel eens aan bij de andere kant, dat merkte ik deze week nog in een restaurant, dank zij de die-hards kon ik mijn sigaar niet roken bij mijn overerigens zeer goede Armagnac
HIJ
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans