Zoals in mijnPPO topic beschreven had ik compleet nieuwe verstuivers bij Dieselsend.de gekocht.
Omdat ze lekten en niet op de gewenste 130bar stonden heb ik ze naar de Pro verzonden.
Hieronder zijn schokkende relaas:
Hey Ton,
Mijn relaas over je verstuivers:
Het zijn FLAg verstuiverhouders (geen bosch, maar namaak) en zijn slechter te dichten dan de originele bosch verstuivers. Vooral aan de verstuiverleiding moet je zae hard aandraaien.
Kritiek op het werk van Dieselsend:
1) Verstuivers zijn niet aangedraaid op koppel. Ze zijn veel te slap aangetrokken.
2) De onderdelen vanbinnen zijn NIET NIEUW. Niet erg, want er komt hier geen schade aan, maar is toch niet nieuw zolas bij hen vermeld.
3) LET OP : de verstuivernaalden op faktuur zijn NIET diegene die er INZITTEN! Het zijn andere verstuivernaalden die je hebt gekregen. Ze zijn ook geschikt, maar dit moeten ze vermelden Hé. Eerlijkheid!
4) De binnenkant was NIET gerodeerd (zoals ik verwacht had). Hierdoor lekten ze ook. Is al bij al niet veel werk, maar blijkbaar wordt hier geen tijd voor gemaakt.
5) Afstelling van openingsdruk was niet accuraat genoeg. De drukverschillen liepen op tot 10 bar verschil. Niet erg, maar ik werk tot 1 bar nauwkeurig!!
6) De verstuivers waren gemonteerd met VUIL in de houders. Ik denk dat ze die vertuiverhouders al lang op stock hadden (in bulk aangekocht) en er gewoon de naalden instaken en aantrokken. Niet gespoeld , dat staat vast.
Kortom: snel geldverdienen is in hun geval niet moeilijk, en nu versta ik de prijs ook beter. Hier is geen SERVICE ! Het is gewoon samengedraaid en verkocht. Geen voorbeeld.
Nu, ik heb je verstuivers gerodeerd, uitgekuist en perfekt afgesteld op 135 bar.
DIe druk zal ietsje zakken naargelang de verstuivers een tijdje in gebruik zullen zijn. Zal +- 131 worden.
Dicht zijn ze ook, al moet je de retourleidingen goed in de gaten houden. Ze dichten namelijk niet zo goed af als die van bosch.
Zo, alles lijkt me wel gezegd.
Prijs was zeer goed, rest niet.
Ben wel teleurgesteld over hun prestaties.
Maar alles is nu wel ok.
Groeten,
Nero
Ikzelf koop hier dus nooit nix meer en ben blij dat Nero de boel heeft kunnen fixen.
WEES GEWAARSCHUWD!!!
groeten Ton