[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
BEWARE OF DIESELSEND.DE : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 22:51

BEWARE OF DIESELSEND.DE

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

BEWARE OF DIESELSEND.DE

Berichtdoor 200d automatik 1979 » 29 maart 2007, 14:45

Zoals in mijnPPO topic beschreven had ik compleet nieuwe verstuivers bij Dieselsend.de gekocht.
Omdat ze lekten en niet op de gewenste 130bar stonden heb ik ze naar de Pro verzonden.
Hieronder zijn schokkende relaas:

Hey Ton,

Mijn relaas over je verstuivers:

Het zijn FLAg verstuiverhouders (geen bosch, maar namaak) en zijn slechter te dichten dan de originele bosch verstuivers. Vooral aan de verstuiverleiding moet je zae hard aandraaien.

Kritiek op het werk van Dieselsend:
1) Verstuivers zijn niet aangedraaid op koppel. Ze zijn veel te slap aangetrokken.
2) De onderdelen vanbinnen zijn NIET NIEUW. Niet erg, want er komt hier geen schade aan, maar is toch niet nieuw zolas bij hen vermeld.
3) LET OP : de verstuivernaalden op faktuur zijn NIET diegene die er INZITTEN! Het zijn andere verstuivernaalden die je hebt gekregen. Ze zijn ook geschikt, maar dit moeten ze vermelden Hé. Eerlijkheid!
4) De binnenkant was NIET gerodeerd (zoals ik verwacht had). Hierdoor lekten ze ook. Is al bij al niet veel werk, maar blijkbaar wordt hier geen tijd voor gemaakt.
5) Afstelling van openingsdruk was niet accuraat genoeg. De drukverschillen liepen op tot 10 bar verschil. Niet erg, maar ik werk tot 1 bar nauwkeurig!!
6) De verstuivers waren gemonteerd met VUIL in de houders. Ik denk dat ze die vertuiverhouders al lang op stock hadden (in bulk aangekocht) en er gewoon de naalden instaken en aantrokken. Niet gespoeld , dat staat vast.

Kortom: snel geldverdienen is in hun geval niet moeilijk, en nu versta ik de prijs ook beter. Hier is geen SERVICE ! Het is gewoon samengedraaid en verkocht. Geen voorbeeld.

Nu, ik heb je verstuivers gerodeerd, uitgekuist en perfekt afgesteld op 135 bar.
DIe druk zal ietsje zakken naargelang de verstuivers een tijdje in gebruik zullen zijn. Zal +- 131 worden.
Dicht zijn ze ook, al moet je de retourleidingen goed in de gaten houden. Ze dichten namelijk niet zo goed af als die van bosch.

Zo, alles lijkt me wel gezegd.
Prijs was zeer goed, rest niet.
Ben wel teleurgesteld over hun prestaties.

Maar alles is nu wel ok.

Groeten,
Nero

Ikzelf koop hier dus nooit nix meer en ben blij dat Nero de boel heeft kunnen fixen.

WEES GEWAARSCHUWD!!!

groeten Ton
200d automatik 1979

Antwoord:BEWARE OF DIESELSEND.DE

Berichtdoor alex240diesel » 29 maart 2007, 15:39

Zoals ook gemeld in je andere topic. Zuur Zuur en nog eens zuur. Vermijden die zaak. Ze leveren duidelijk niet wat ze schrijven. Er zijn helaas al meerdere problemen bekend, de kaarsen voor de 240diesel. Zij leveren 18 ipv 12 mm kaarsen.

Ik vind dit zeer rot voor je. Hopelijk gaat nu toch alles goed komen.

Heb je ook al lopen klagen bij Dieselsend.de?

alex240diesel

Berichtdoor 200d automatik 1979 » 29 maart 2007, 17:03

Alex,

Ik zal Hendrik Raulefs(dieselsend) idd nog een mail versturen waarin een en ander uit de doeken wordt gedaan. De 12mm gloeiers heeft ie omgeruild, zijn inmiddels binnen.

De man is een prutser, als straf wil ik bij hem thuis eens een 50liter APO door z'n brievenbus mikken....

Gr Ton
200d automatik 1979

Berichtdoor MajikSimon » 29 maart 2007, 20:22

tsja he is makkelijk snel geld verdienen natuurlijk, imitatie/ gebruikte verstuiverhouders gebruiken etc....een verschil van 10 bar onderling vind ik trouwens wel veel.

ik wou er zelf ook nog allerlei zaken kopen tzt...maar nu denk ik er anders over

goed dat je het laat weten.Inderdaad een prutsneus.

Wat is "roderen" trouwens?
MajikSimon

Berichtdoor Wiebren240D » 29 maart 2007, 23:21

Hallo jongens en meiden

ik hoorde die berichten ook ik denk bij mij zelf mischien wel een beetje eigen wijs maar ik durf wel te zeggen er is maar 1 die gooie verstuivers maakt en dat is wel de firma Bosch ik zweer er bij hoor.

als je de hele diskussie leest zeg ik daar moet je geen verstuivers koopen had ik in het begin al zoiets van die is goedkoop en dat zit toch ergens in ja in de kwaliteit ik geef ietsje minder dan 50 euro voor een gooie verstuiver en stel ze zelf af en klaar ben ik ja even in een stukje gereedschap in versteren maar die heb ik op marktplaats gekocht en als ik hem morgen er weer op zet ben ik hem binnen een week weer kwijt

maar ik zeg bezint eer ge begint goedkoop is vaak duurkoop

de groeten van Wiebren
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto