MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 21:35

SCHADE!!!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Antwoord:SCHADE!!!

Berichtdoor ketelbinkie51 » 04 apr 2007, 23:32

Als je bij Mercedes bv je wagen laat herstellen dan hoef je maar 75% van je eigen risico te betalen want die hebben een schade-garant regeling.Plus gratis een vervangende auto.Als je de schade nog kunt verhalen krijg je je eigen risico ook nog eens terug.
Heb zelf ook pas een akkefietje gehad met een schade van dik 1000 euro. Kostte me uiteindelijk helemaal niets. Succes!
Groetjes Fred.
ketelbinkie51

Antwoord:SCHADE!!!

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 06 apr 2007, 01:20

heee dat is nog helemaal niet zo'n gek idee ketel! de getuige was helaas niet de fietser. ik ben op eigen houtje naar de bewuste meneer gegaan en heb een getuige meegenomen opdat die kon horen wat de meneer te zeggen had. hij heeft onder andere toegegeven dat hij is doorgereden en dat hij zijn lading niet kon overzien. mijns inziens is het zo dat ook al was het zo dat ik doorreed en hij stilstond hij sowieso had moeten stoppen. maar dat idee van bij Mercedes laten repareren is nog niet zo gek! ik ga er ZSM achteraan!

overigens.. omwonenden vragen heeft geen zin, die zeggen niets, niemand wist wie die man op die blauwe ford dexa was... zelfs de naaste buren niet... dat zegt meer dan genoeg. wat dat betreft heb ik het zelf moeten doen en ben alle boerderijen afgeweest met een lul.u.l.smoes of ze iemand kenden met een blauwe trekker...

Adriaan<br><br>Bericht gewijzigd door: adriaanvogelzang, op: 2007/04/06 01:27
AdriaanVogelzang

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto