Hallo clubleden,
Ik heb hier al enige weken/maanden zitten lezen en heb me dus toch maar aangemeld.
Het is nog even de weg vinden, gaat allemaal nog een beetje stuntelig. Excuses hiervoor
Ik ben dus Richard, bijna 23 en kom uit sliedrecht wat nabij Rotterdam ligt.
Ben al enige jaren motorgek en heb al aantal jaren mijn A rijbewijs. Beetje schandalig, maar het B rijbewijs is er in die tussentijd nog niet echt van gekomen, omdat het allemaal zo duur was om een auto te hebben, enz.
Ik ben momenteel dus bezig het rijbewijs te halen. Na de 4e les mijn theorie gelijk gehaald en zojuist les 7 gehad en hoop over een week of 6 het te halen. Het gaat nu verder erg goed en het is nog zelfs leuk om te doen
En waarom ik me hier aanmeldt: Ik wilde toch op zoek naar een auto die betaalbaar is voor een student, moet kwaliteit zijn (en dat is MB ). Ik ben gek op oldtimers (heb een oldtimer Zündapp motorfiets, ook duitse kwaliteit hè). En mede doordat het een oldtimer is kost het geen wegenbelasting en geen torenhoge verzekering.
Ik kwam al snel bij Mercedes uit en na lang zoeken kwam ik dus op het W123 type uit, overigens echt prachtige wagens en ben er in die maanden helemaal enthousiast van geworden!!
En toen nog proberen een forum/club te vinden en dat kosten ook even tijd om het internet af te struinen en kwam ik dus uiteindelijk hier terecht.
Ik heb hier al aardig wat zitten lezen om van alles over de W123 al beetje kennis op te doen.
Het wordt sowieso een coupé of een sedan W123. De coupé heeft misschien nog wel de voorkeur omdat die toch een prachtig sportief tintje heeft, maar zo ieder zijn smaak natuurlijk.
Ik zal in het begin nog wel veel vragen hebben, ik wil bijvoorbeeld het liefst ook een trekhaak op de auto hebben. Ik heb geen idee of dat op een coupé standaard ook zit.
Maargoed de Mercedes W123 moet nog komen, maar snel zal hij zeker komen!
En kijk ook eens op mijn privé website :
www.riczun.nl
Daar kan je van alles vinden over mij en de motoren en straks natuurlijk ook de MB!<br><br>Bericht gewijzigd door: Riczun1, op: 2007/04/06 13:15