door janbenz1 » 08 apr 2007, 12:25
Hallo Paul,
Ik ben benieuwd, heb je hem gekocht?
Die van mij blijft dus ook in orginele staat, aan de buitenkant wordt dus niks veranderd, het enige is het dakluik, en de roosters voor de koelkast.
Dit moet wel vanwege de koolmonxide.
Maar het rolluik heb ik intact gelaten, van binnen wel het meganisme verwijdert, als je hem openrolt als die vochtig van de condens is lekt het achterin de laadbak.
Ik maak er een vast bed in, en een keuken, een kastje voor de kleding, en onder het bed een enorme laadruimte voor tassen, stoelen, gasfles of tank, etc.
het bed wordt op een 50cm hoogte geplaatst, dus veel ruimte.
Rechtop staan kan net niet, maar hoe vaak sta je in een camper? het is geen sta caravan!:laugh:
Bij die van mij zat dus geen remlastverdeler ondergrote kans dat het bij die van jou net zo is, omdat hij volgens mij bij dezelfde caroseriebouwer vandaan komt.
Ik heb hem zonder aanpassingen voor de keuring gedaan, en zonder problemen er door.
Je kunt in Groningen bij de RDW laten keuren, en de keurmeester daar vragen of hij hem gelijk wil omkeuren naar klein rijbewijs.
Je kunt altijd zeggen dat je weet dat het kan omdat die van mij ook zo is geregeld.
Anders moet je dus na de keuring naar nijkerk, voor op zicht, ze kijken dus even naar het veerpakket, en remlastverdeler, krijg je een verklaring en dan pas kun je hem laten omkeuren.
Maar dat zijn allemaal extra kosten.
maak hem wel zo licht mogelijk.
Hij moet nl gewogen worden, en dan is het beter dat ie zo licht mogelijk is, die van mij hebben we de imperiaal verwijdert, alle laden uit de kasten gehaald,.
Totaal gewicht ,(ledig gewicht + laadvermogen) mag niet boven de 3500kg uitkomen.
Die van mij woog toen leeg 2800kg ex imperiaal.
Ik ben benieuwd.
Groet Jan.