MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 13:08

een 28 jaar oude pleister...

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

een 28 jaar oude pleister...

Berichtdoor Pieter » 09 apr 2007, 22:11

wil ik mijn stoel verstellen, haal ik een klein wondje op mijn hand weer een beetje open aan de stoel...een pleister had ik dus wel nodig...UIT ONZE Mercedes VERBANDTROMMEL welteverstaan!!! :woohoo:

dat plakt dus niet meer...ook de tape die we erover deden wilde niet echt meer...tja, dat was natuurlijk wel te verwachten...

toch onwijs leuk om te bedenken dat zo'n kistje dus ook al zo enorm oud is (jaartje ouder dan ik), al zo lang in zo'n auto ligt en dan nu even gebruikt wordt...het schaartje ging overigens stroef maar deed het erg goed! :D

jaja...heerlijke auto's, die Mercedesen...
Pieter

Antwoord:een 28 jaar oude pleister...

Berichtdoor Starcruiser » 10 apr 2007, 19:40

Ja, mooi!

Ook in mijn Benz zit een 29 jaar oude verbandtrommel die wonderwel nog helemaal ongebruikt is.
Als ik jouw verhaal zo lees, dan laat ik dat maar zo. Blijft zelfs de verbandtrommel lekker origineel.
:lol:
Starcruiser

Antwoord:een 28 jaar oude pleister...

Berichtdoor Starcruiser » 10 apr 2007, 19:40

Ja, mooi!

Ook in mijn Benz zit een 29 jaar oude verbandtrommel die wonderwel nog helemaal ongebruikt is.
Als ik jouw verhaal zo lees, dan laat ik dat maar zo. Blijft zelfs de verbandtrommel lekker origineel.
:lol:
Starcruiser

Keer terug naar Van alles en nog wat....